Secinājumi
Katram uzņēmumam ir svarīgi, ka ne tikai viņu darbinieki ir smaidīgi un laimīgi, jo tādejāi tie piesaista arvien vairāk klientu un spēj nodot savu pozitīvo enerģiju tālāk, bet arī pakalpojuma saņēmēji. Klienti gūst enerģiju un iedvesmu, satiekoties ar savu sadarbības partneri. Šādā veidā rodas atgriezeniskā saite no laimīga darbinieka uz laimīgu klientu, kurš atgriezīsies pēc labajām sajūtām atkal tajā pašā vietā.
Galu galā, katram pašam jānovērtē sava reakcija uz konkrētu krāsu un to toņu niansēm, jo katram šī reakcija ir individuāla, kas derēs vienam, nepatiks citam un otrādi. Ekstravertiem cilvēkiem derēs siltos toņos krāsotas sienas, lai mazinātu viņu aktivitāti un tie spētu pievērsties darbam, turpretī intravertām personībām, košie toņi palīdzētu atbrīvoties un būt daudz radošākiem. Ja telpa jāiekārto vairākām personām, jāievēro mērenība, jo iepriekš nekad nav zināms, kādam personām šajā telpā būs jāstrādā, kādi būs viņu raksturi un reakcijas uz krāsām, labs atrisinājums ir mierīgi toņi uz sienām, un griestiem, spilgtos atstājot akcentiem, par kuru var kalpot arī grīda, taču vispopulārākais veids ir gleznas, fotogrāfijas, kā arī logu dekori – aizkari un žalūzijas.
Esiet piesardzīgi ar toņu izvēli, atcerieties, ka tie spēj ietekmēt gan jūsu darbiniekus, gan klientus. Lietojiet krāsas tā, lai sasniegto to rezultātu un efektu, kuru vēlaties panākt.
…