Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:373362
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Reklāmas mērķis, galvenokārt, pievērst cilvēka uzmanību, kā arī nodot vēstījumu. Reklāmai šis vēstījums ir jānodod pēc iespējas skaidrāk un efektīvāk. Tāpēc ir ļoti svarīgi, tas kā šis vēstījums tiek nodots, vai cilvēks spēj salasīt, kas reklāmā attēlots, ar ko cilvēkam asociējas reklāmā attēlotās krāsas. Tādēļ izstrādājot reklāmu, ir jāpievērš milzīga nozīme, tam cik lielu burti tiek izmantoti reklāma, to, kādas krāsas reklāmā tiek attēlotas.
Pirms tiek uzsākta reklāmas dizaina izveide, vajadzētu izanalizēt izvēlēto krāsu nozīmi atkarībā no kultūras aspekta, jo katrai kultūrai krāsu izpratne atšķiras. Piemēram, jau pieminētā zaļā krāsa vairākuma Eiropas valstīs apzīmē prieku un laimi, savukārt, Dienvidamerikā šo krāsu asociē ar nāvi, bet ASV ar naudu un skaudību.
Krāsas komunicē ar mums līmenī, kas notiek bez vārdiem, un visbiežāk neapzināti. Vārdus un attēlus var pakļaut cenzūrai un regulēt, bet ne krāsas.
Krāsu nozīme ir daudzveidīga, jo ar katru toni saistās konkrētas idejas un emocijas, tādēļ ir ļoti būtiski saprast, ko katra krāsa nozīmē, kā arī kādas emocijas tā pauž:
• Sarkans – rada steidzamības sajūtu, kas ir laba pārdošanas apjoma noskaidrošanai. Veicina apetīti, tāpēc bieži izmanto ātrās ēdināšanas ķēdes. Fiziski stimulē organismu, paaugstina asinsspiedienu un sirdsdarbību, saistās ar kustībām, uzbudinājumu un kaisli.
• Zilā krāsa – vīriešu vēlamā krāsa. Tas ir saistīts ar mieru, ūdeni, mieru un uzticamību. Zilā krāsa nodrošina drošības sajūtu, ierobežo apetīti un stimulē produktivitāti. Visbiežāk krāsu izmanto konservatīvie zīmoli, kas tiecas veicināt uzticēšanos saviem produktiem.
• Zaļš – saistīts ar veselību, mierīgumu, varu un dabu. Izmanto veikalos, lai atpūstos no klientiem un veicinātu vides jautājumus. Zaļā krāsa stimulē harmoniju smadzenēs un veicina līdzsvaru, kas noved pie izlēmības.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,20 €
Комплект работ Nr. 1376991
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация