Kvalitāte tradicionāli tikusi uzskatīta kā produktu
Laikā, kad strauji notiek zinātniski – tehniskais progress pieaug klientu prasības, pieaug konkurence gan iekšējā, gan ārējā tirgū un organizācijas dzīvotspēju lielā mērā nosaka tās piedāvāto produkciju un pakalpojumu kvalitāte. Straujā ekonomikas pārstrukturizēšanās ir novedusi pie jaunām klienta un produkta \ pakalpojuma piegādātāja attiecībām, kuru pamatā ir brīvprātības princips un tirgus attiecības. Veselīgas konkurences apstākļos par vienu no spēcīgākiem ieročiem kļūst produktu \pakalpojumu kvalitāte.
Kvalitāte nav tikai filozofija,- tā prasa zināšanas, pilnīgu ziedošanos, pacietību un laiku...
Kvalitātes vadīšana ir sistēmisks darbību veids, kas nodrošina, ka organizētās aktivitātes...
Kvalitātes sistēma.
Sertificēto uzņēmumu vadītāji visbiežāk kā ieguvumu no kvalitātes sistēmas ieviešanas min:
o skaidrību par...