-
Kvalitātes vadības sistēmas izveide un ieviešana
Nr. | Название главы | Стр. |
Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas nosacījumi | 3 | |
KVS attīstības stadijas | 3 | |
KVS attīstības soļi | 3 | |
KVS ieviešanas gaita paredz 11 svarīgus posmus | 4 | |
1.posms | augstākās vadības aktīva līdzdalība un ieinteresētība | 4 |
2.posms | projekta izpildes un uzraudzības grupu izveide | 5 |
3.posms | pašreizējās vadības sistēmas novērtēšana | 5 |
4.posms | ieviešanas plāna sagatavošana un dokumentēšana | 5 |
5.posms | darbinieku apmācība | 6 |
6.posms | dokumentācijas izstrādāšana un vadība | 6 |
7.posms | dokumentu un protokolu kontroles sistēmas izveide | 8 |
8.posms | KVS ieviešana un progresa novērošana | 8 |
9.posms | iekšējais audits | 8 |
10.posms | vadības pārskats | 9 |
11.posms | sertifikācija | 9 |
Izmaksas | 9 | |
KVS ieviešana | 9 | |
Augstākās vadības uzdevums – rādīt piemēru | 10 | |
Darbības plāns | 10 | |
Traucēkļi efektīvas KVS ieviešanā | 11 |
Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas nosacījumi
Veidojot kvalitātes vadības sistēmu (KVS), organizācijas vadībai jāizprot tās galvenie nosacījumi un tad darāmais jāpavēsta līdzstrādniekiem. KVS balsta šādas pamatnostādnes:
1.Uz klientu orientēta organizācijas, viņas vajadzību izpilde. Uzņēmums ir atkarīgs no klientiem, tāpēc tam jācenšas saprast viņu vēlmes – gan pašreizējās, gan nākotnē paredzamās, jācenšas apmierināt tās, kā arī attaisnot klientu uzticību un pārspēt cerības.
2.Kvalitātes izveidošana, nevis inspicēšana. Ja produktam vai pakalpojumam uzreiz ir atbilstošā kvalitāte, tad samazinās gala pārbaužu izmaksas, nav jātērē papildus resursi to pārstrādei.
3.Ikviens atbild par kvalitāti. Kvalitātes vadības sistēmu izstrādā un ievieš uzņēmumā strādājošie, ikviens darbinieks atbild par noteikta kvalitātes līmeņa nodrošināšanu.
4.Virsvadība – kvalitāti vada no augšas. Līderi veido organizācijas nodomu un virzības kopumu. Viņiem ir jāuztur iekšējā gaisotne kolektīvā, veicinot ikviena tā locekļa pilnīgu iesaistīšanos izvēlēto mērķu sasniegšanā.
5.Kvalitātes vadība prasa sistēmas izpratni un regularitāti. Mērķa sasniegšanai nepieciešamo savstarpēji saistīto procesu identificēšana, izpratne un vadība ceļ organizācijas vērtību un darāmā ražīgumu.
6.Cilvēku iesaistīšana, komunicēšana un sadarbība. Visu līmeņu līdzstrādnieki ir tās pamatu pamats, cilvēku pilnīga iesaistīšana nodrošina viņu spēju prasmīgu izmantošanu organizācijas labā.
7.Termiņu un laika grafika ievērošana. Progresa nepārraudzīšana un laika grafika neievērošana var radīt finansiālas grūtības. Pārtērējot laiku, palielinās izdevumi, arī darbinieki sāk šaubīties par idejas lietderību un iespējamo pozitīvo iznākumu.
8.„KISS” princips (keep it short and simple). Piemērojot šo domu KVS ieviešanas procesā – jūsu organizācijas vadības sistēmai jābūt pēc iespējas saprotamākai un vienkāršākai!…
Darbā tiek apskatīti kvalitātes vadības sistēmas(KVS) attīstības stadijas un soļi,ka arī KVS ieviešana un izveide.
- Kvalitātes vadības sistēmas izveide un ieviešana
- Kvalitātes vadības sistēmas procedūra
- Uzņēmuma A/S "Dzintars" vides pārvaldības sistēmas novērtējums
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kvalitātes vadības sistēmas procedūra
Конспект для университета2
-
Uzņēmuma A/S "Dzintars" vides pārvaldības sistēmas novērtējums
Конспект для университета4
-
Kvalitāte, tās vadīšanas jēdziens un vadības sistēmas
Конспект для университета3
-
Vadības funkcijas. Plānošanas būtība. Stratēģiskā plānošana
Конспект для университета3
-
Vadības funkcijas. Organizēšanas būtība. Organizācijas struktūras veidošana
Конспект для университета5