Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:129874
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.10.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

KVALITĀTES DOMĀŠANA: 1) Vadībai jāuzņemas atbildība par kvalitātes sistēmas ieviešanu un ievērošanu; 2) Personālam visos līmeņos jāapgūst kvalitātes sistēmas pamatprincipi; 3) Kvalitātes uzlabošana uzskatāma par nepārtrauktu procesu; 4) Jānodrošina personāla dalība kvalitātes uzlabošanas procesā. Attiecas ne tikai uz produkta kvalitāti, bet arī uz apkalpošanu. Pirmais standarts 1979.gadā.
KVALITĀTE IR: 1) Atbilstība noteiktām standarta vai tehnisko noteikumu prasībām; 2) Produkta atbilstība klienta prasībām un specifikācijām; 3) Klienta cerību, vēlmju un ražotāja doto parametru piepildījums konkrētajā produktā; 4) Objekta vai produkta vienības raksturlielumu kopums, kas nosaka tā spēju atbilst noteiktajām un paredzamajām vajadzībām; 5) produkta piemērotība lietošanai (ISO 9000)
KVALITĀTE SASNIEGTA: kad klienta prasības ir apmierinātas.
KVALITĀTES IZMAKSAS: rodas, ja darbības tiek veiktas nepareizi. 15-20% no kopējās produkta vērtības. Kvalitatīvs produkts jārada ar 1.reizi, nedrīkst ekonomēt uz kvalitātes rēķina.
VADĪBAI NEPIECIEŠAMS: 1) Noskaidrot, saprast, definēt patērētāja vēlmes; 2) Apzināties, kāpēc nepieciešama kvalitāte; 3) Noskaidrot, kādas būs produkta kvalitātes prasības; 4) Zināt kā nodrošināt kvalitāti; 5) Kā apliecināt un izmērīt to.
PATĒRĒTĀJA INTERESE PAR PRODUKTU: Lietošanas instrukcija, iepakojums, izmaksas produkta dzīves ciklā, apkalpošana pēc pirkuma, drošība, ekonomiskums, iespējamie jaunie produkti, piegāde, rezerves daļas.
KVALITĀTE NO RAŽOTĀJA VIEDOKĻA: Klienta prasību apmierināšana; produktivitāte, garantijas izmaksas, kapitāla apgrozījums.
UZŅĒMUMA KVALITĀTES MODELIS: Kvalitāte produkcijai un pakal  profesionalitāte, starppersonālās attiecības, klienta pazīšana.
KVALITĀTE IEDALĀS: Obligātā kvalitāte: izturība, drošums, ērtība (ietvertas standartā); Valdzinošā kvalitāte: īpašības, kuras ir ārpus pašreizējām īpašībām, klientam negaidītas, bet pozitīvas. Ar laiku šī kvalitāte top par obligāto.
KVALITĀTES ATTIECĪBA PRET PEĻŅU: Atbilst klientu vēlmēm: 1) Samazinās nelietderīgi izmantotie resursi, zemākas cenas, uzlabojas aktīvu izmantošana; 2) Augstāka produktivitāte, zemākas cenas, uzlabojas peļņas gūšana; Pārsniedz klientu vēlmes: Lielāka vērtība, palielinās tirgus daļa, pieaug ienākumi. Visos gadījumos uzlabojas peļņas rādītāji.
IZPILDES INSTITŪCIJAS GALVENIE UZDEVUMI: (uzraudzības darba grupa): 1)Apstiprināt kvalitātes sistēmas projekta programmu; 2) Apstiprināt projekta vadītāju un ieviešanas darba grupu; 3) Nodrošināt projekta izpildē nepieciešamos resursus; 4) Regulāri veikt projektu izpildes uzraudzību; 5) Izstrādāt kvalitātes sistēmas prasības: politika, mērķi, atbildība, pienākumi un pilnvaru sadale; 6) Dažādu izmaiņu ieviešana projektu dokumentācijā, izpildītāju vai projektu vadītāju nomaiņa; 7) apstiprināt kvalitātes vadības sistēmas dokumentus un noteikt to spēkā stāšanās datumu.
IEVIEŠANAS DARBA GRUPAS GALVENIE UZDEVUMI: 1) Izstrādāt projektu programmu un iesniegt to apstiprināšanai uzraudzības darba grupā; 2) Sadalīt pienākumus un atbildību pa standartsadaļām vai uzņēmuma struktūrvienībām; 3) Izpildīt projekta programmā paredzētos uzdevumus paredzētajā laikā; 4) Sagatavot pārskatu par paveikto darbu iesniegšanai uzraudzības darba grupai.
PROJEKTA PROGRAMMA – kalendārā plāna izstrādāšana;
KVALITĀTES ROKASGRĀMATA – kvalitātes sistēmas dokuments;
KVALITĀTES SISTĒMA STĀJAS SPĒKĀ – kad stājas spēkā tās dokumentācija, kuru paraksta vadītājs.
PROJEKTA PROGRAMMA KVALITĀTES SISTĒMAS IEVIEŠANAI: 1) Programmas sastādīšana, saskaņošana un apstiprināšana: a) pienākumu un atbildības sadales ieviešana darba grupā; b) programmu variantu sastādīšana un izvērtēšana; c) galīgā varianta iesniegšana un aizstāvēšana uzraudzības darba grupā; d) ieviešanas darba grupas locekļu apmācība; e) augstākā un vidējā līmeņa vadītāju apmācīšana; f) pārējā personāla apmācīšana. 2) Pašreizējās situācijas novērtēšana: a) uzņēmuma pārvaldība un organizatoriskā struktūra; b) dokumentu un datu vadība; c) meteoroloģijas audits; d) mārketings un līguma pārskats; e) piegādātāju novērtēšana un sagāde; f) pārbauda vai ir rīcības ar neatbilstošiem produktiem un preventīvas darbības, korekcijas; g) produktu uzglabāšana un iepakošana; h) kvalitātes prasības darbiniekiem. 3) Kvalitātes vadības sistēmas projektēšana un dokumentācijas izstrāde: a) dokumentu struktūra, dokumentu un datu vadības sistēma; b) kvalitātes rokasgrāmatas 1.varianta izstrādāšana, c) iztrūkstošo dokumentu izstrādāšana; d) kvalitātes dokumentu rediģēšana; e) kvalitātes rokasgrāmatas aktualizācija un galīgā varianta izstrāde; f) KVS apstiprināšana ieviešanai. 4) Kvalitātes vadības sistēmu ieviešana: a) personāla informēšana par attiecīgās KVS ieviešanu un attiecīgo dokumentu lietošanu; b) audita plānošana; c) sastāda pārvaldības pārskatu; d) audita analīze un korekcijas pasākumi. 5) Sertifikācijas pieteikums: a) iestādes izvēle un dok sagatavošana.
KVALITĀTES LĪMENIS: kategorija, klase, pakāpe, šķira, kādā iedala vienādas nozīmes objektus ar atšķirīgām kvalitātes prasībām.
KVALITĀTES LĪMEŅUS IEDALA: 1) Zemākais pieļaujamais, to nosaka likumdošanas akti; 2) Masveida, apmierina lielāko patērētāju daļu; 3) Vidējais kvalitātes līmenis; 4) Augsts kvalitātes līmenis, domāts atsevišķām patērētāju grupām.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −-5,30 €
Комплект работ Nr. 1113638
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация