Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
4,49
Экономия:
0,63 (14%)
Со скидкой*:
3,86
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:807398
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Paneļi.
50. gadu sākumā tika izveidoti klientu pasta paneļi ar mērķi veikt tirgus izpētes pētīju¬mus. Paneļa locekļi tika uzrunāti ar pasta starpniecību. Viņiem jautāja, vai viņi laiku pa laikam vēlētos piedalīties tirgus izpētes pētījumā, par līdzdalību piesolot dažādas preces un citādu atlīdzību. Pirmie paneļi bija ļoti veiksmīgi.
Tagad paneļi ir kļuvuši ārkārtīgi sarežģīti, tie uzskatāmi par lielisku informācijas iegūšanas instrumentu un bieži vien nav dārgi. Paneļus veido simtiem, tūkstošiem cilvēku dažādās valstīs, kurus var izmantot gandrīz jebkuras plaša patēriņa preces, kā arī divu uzņēmumu sadarbības (B2B) produktu un pakalpojumu pētīšanai. Paneļa locekļus var intervēt, izmantojot telefonu, pastu vai internetu.
Tā kā respondenti jau iepriekš tika pakļauti skrīningam saistībā ar viņu vēlmi pie¬dalīties pētījumā, reaģēšanas rādītājs ir ļoti augsts. Tas nozīmē, ka paneļa pētījums ir reprezentatīvs un attiecināms uz pārējiem sabiedrības locekļiem.20
Paneļi ir neparasti ar to, ka tiem ir lielas informācijas datu bāzes par paneļa lo¬cekļiem. Ir pieejami visi demogrāfiskie fakti, kā arī liels apjoms citādas informācijas, piemēram, par paneļa locekļu automašīnām, finanšu produktiem, veselības aprūpi, informācijas tehnoloģijām un iepakoto preču izmantošanu. Izmantojot viņu datu bā zi, ir viegli piekļūt tiem paneļa locekļiem, kuru viedoklis ir svarīgs, kā arī cilvēkiem, kurus, vadoties pēc nejaušas izvēles, būtu grūti atrast. Grūti atrodamie respondenti ir cilvēki ar noteiktām slimībām vai īpašu uzturu, tie, kas vada retu marku automašīnas, vīrieši pāri 65, kas aizraujas ar dziļūdens makšķerēšanu, vai arī kādi citi cilvēki, kuru nodarbes ir unikālas.21
Turklāt dažos paneļos ir apkopoti dati, kurus var iegādāties ikviens, kas vēlas šos datus izmantot. Apkopoto datu iegāde var izrādīties lētāks pasākums nekā standarrn pētījums un turklāt ir daudz ātrāks. Parasti ir vērts pārbaudīt, vai paneļos piedāvātā informācija, kas nemitīgi tiek papildināta, varētu noderēt jūsu vajadzībām.
Tomēr, apsverot visu iepriekš teikto, jāatzīst, ka paneļi tomēr nav nekāda panace- ja. Tos nevar efektīvi izmantot informācijas iegūšanai no klientiem, kas atrodas iek¬šējā datubāzē. Un, lai gan dažu pētījumu izmaksas var būt pat ļoti pieņemamas, citi pētījumi var izmaksāt diezgan dārgi.22

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Kvantitatīvās aptaujas veidi”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/807398

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация