” FAJANS DE LA SARRE” uzņēmuma misija
Misija – veikt uzņēmējdarbību un dot savu ieguldījumu Francijas tautsaimniecībā, īstenojot efektīvu uzņēmējdarbību, aktīvi piedalīties starptautiskajā zinātniski tehniskajā un ekonomiskajā sadarbībā. Uzņēmuma pamatdarbība ir kvalitātīvas produkcijas – terrakotas un fajansa ražošana gan vietējam tirgum, gan eksportam, esot vienam no ietekmīgākajiem tirgus dalībniekiem šajā nozarē.
SVID analīze
Iekšējā diagnostika
Kritēriji
Tehnoloģiskā kompetence
Stiprās puses
Preses strādā labi.
Vājās puses
Krāsnis (nolietojas 3 gados), augsts atkritumu līmenis, liels enerģijas un algu īpatsvars produkcijas izmaksās, nav iekārtu automatizācijas.
…
Stratēģijas modeļi: SVID analīze, Boston Consulting Group matrica, 5 spēku modelis, Portera vērtību ķēde, bāzes stratēģija, stratēģiskā segmentācija, funkcionālās stratēģijas, finanšu rādītāji, PZA, Apgrozāmo līdzekļu finansēšanas nepieciešamība, bilance