Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:230950
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Loģistika un tās darbības veidi    4
2.  Iepirkšanas/apgādes loģistika    5
3.  Ražošanas loģistika    13
4.  Sadales loģistika    15
5.  Servisa loģistika    17
  LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Фрагмент работы

Pirmspārdošanas serviss ir pircēju konsultēšana, informācijas sniegšana par produktu, produkta sagatavošana pārdošanai un ekspluatācijai, kā arī nepieciešamības gadījumā, dokumentācijas sagatavošana. Šī servisa uzdevums ir samazināt pircēju pūliņus produkta izvēlē, atzīšanā un iegādē.

Pārdošanas serviss - pasūtījuma komplektācija, produkta sagatavošana pārdošanai, tā kvalitātes pārbaude un piegāde.
Garantijas serviss – visu produkta ekspluatācijai nepieciešamo darbu kopums ražotāja garantijas saistību termiņa laikā. Šeit var ietilpt patērētāja apmācība, pārdoto iekārtu darbības uzraudzība, dažādi profilaktiskie darbi, atsevišķu detaļu un mezglu nomaiņa, tāpēc dažus garantijas servisa veidus sauc par tehnisko apkopi. Produkta ekspluatācijas garantijas termiņš var būt gan dažus mēnešus, gan vairākus gadus.

Pēcgarantijas serviss – to veic par maksu un būtībā citādi neatšķiras no garantijas servisa. Tā pamatā ir noslēgtais līgums, kurā konkretizēti veicamie pakalpojumi, to apjoms un cena.

Servisa pamatprincipi ir:
maksimāla atbilstība patērētāja prasībām un patēriņa raksturam;
cieši servisa sakari ar loģistikas pamatprincipiem un uzdevumiem;
apkalpojošā personāla sagatavošana iegādātās tehnikas drošai ekspluatācijai;
nepieciešamās tehniskās dokumentācijas nodošana speciālistiem, lai tie izpildītu savas funkcijas, realizējot produktu patērētājiem;
produkta pirmspārdošanas sagatavošana, lai izslēgtu mazāko iespēju, ka tas var nedarboties;
nogādāt produktu uz ekspluatācijas vietu, tā lai līdz minimumam samazinātu iespēju, ka tas ceļā varētu sabojāties;
sagatavot produktu ekspluatācijai, lai varētu pircējam demonstrēt kā tas darbojas;
nodrošināt produkta ekspluatāciju, kamēr tas ir pie patērētāja.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация