Pieaugot kā iekšējai, tā ārējai konkurencei tirgū, uzņēmumiem arvien grūtāk pārdot savu preci bez noteiktu mārketinga pasākumu pielietošanas. Tāpat jebkuram uzņēmumam svarīgi ir procesi, kuri iekļaujas loģistikas darbībā, piemēram, transportēšana starp piegādātāju un saņēmēju, preču sadale un uzglabāšana, krājumu glabāšana un citi, ietekmē gan uzņēmuma finanšu rādītājus, gan panākumus tirgū. Ražošanas aktivitātes faktori ir saistīti ar loģistiku attiecībā uz ražošanas plānošanu, pārdošanas prognozēm, pasūtījumu apstrādes shēmām, vispārējo nosūtīšanu, kvalitātes kontroli utt. Piemēram, jo plašāks produktu klāsts, jo asāka būs loģistikas nodaļas uzdevumi materiālu atbalsta sistēmu izstrādē un plūsmu organizēšanā visos ražošanas posmos. Šo procesu var kavēt:
1. Ražošanas ilgums.
2. Laikapstākļi.
3. Liels pieprasījums.
4. Apstākļi, kas ietekmē gan loģistiku, gan mārketingu, piemēram Covid-19.
5. Organizatoriskās spējas loģistikas speciālistam.
6. Darbinieku trūkums un konkrētās vietās mazs atalgojums.