SECINĀJUMI
1. Atšķirības starp „Mans RIMI” un „Bonus Card” lojalitātes programmām
Lojalitātes programma „Mans RIMI” ir salīdzinoši jauna, līdz ar to tai ir nepieciešams laiks, lai nostiprinātos un izveidotu stabili funkcionējošu programmu savukārt „Iceland” izveidotā lojalitātes programma strādā jau vairākus gadus un piedāvā dažāda veida privilēģijas, sākot ar zemākām cenām dažādiem produktiem, līdz pat momentloterijām katru dienu. Šī lojalitātes programma ir plašāka, ja to salīdzina ar „Mans RIMI”. „Iceland” ir sadarbības partneris „Trolley Dashes”, kas pārstāv izklaides nevis pārtikas jomu un „Bonus Card” īpašniekiem ir iespēja laimēt balvas no šī sadarbības partnera. Lieliska „Bonus Card” iespēja ir „Piegāde mājās”, kas ir īpaši izdevīga tiem, kas nepārvietojas ar auto. Viena no būtiskākajām atšķirībām ir tādā, ka „Bonus Card” īpašnieki var būt 18 gadus, „Mans RIMI” 16 gadus jauni un uz „Bonus Card” ir tās lietotāja paraksts. „Mans RIMI” paraksta nav, taču tas dod iespēju veidot personu grupu, kas lieto vienu karti. Manuprāt, tas nav mīnuss, bet tas vienkārši nav vajadzīgs, jo, ja uz kartes nav paraksta un bildes, tad karti var lietot jebkurš, nekārtojot nepieciešamās formalitātes, ko prasa „Mans RIMI” noteikumi.
„Bonus Card” atšķiras ar to, ka tajā netiek uzkrāti punkti kā tas ir ar „Mans RIMI” karti, kurā tiek uzkrāta RIMI nauda. Uzrādot „Bonus Card” pie kases, tā tiek novilkta un no pirkuma summas automātiski tiek atņemta šīs kartes lietotāju akciju kopsumma, neuzkrājot bonusa punktus. Katru reizi veicot pirkumus, „Bonus Card” lietotājs automātiski tiek reģistrēts dažādām loterijām. Vēl viena atšķirība ir „Bonus Card” īpašnieku iespēja katru dienu kaut ko laimēt momentloterijā. Lai tajā piedalītos, ir jāveic pirkums, pēc kura tiek iegūta momentloterijas kartiņa, kurai jānokasa iezīmētais laukums, uz kura ir paziņojums par laimestu vai iespēju mēģināt vēlreiz. Šāda momentloterija sniedz „Bonus Card” īpašniekiem laimēt kaut ko papildus pirkumam. Tā kā šādas loterijas notiek katru dienu, tas stimulē šīs programmas dalībniekus iepirkties „Iceland” veikalā biežāk.
2. Ieteikumi idejām, ko būtu vērts pārņemt SIA „RIMI Latvia” īstenotajai lojalitātes programmai „Mans RIMI” no „Iceland Foods Ltd” īstenotās lojalitātes programmas.
…