Preču realizācijas veicināšanas paņēmienus izmanto praktiski visi uzņēmumi. Kā viens no stimulēšanas veidiem ir loterija. Preču un pakalpojumu loterijas ir ļoti vienkāršs reklāmas veids, tāpēc, ka tiek apelēts pie cilvēka vēlmes, pērkot produktus, kas nepieciešami ikdienā, iegūt kaut ko papildus Loterija ir uz pircējiem orientēts preču cijas veids. pircoterija. visi uzrealizācijas veids, kā arī metode, kā valstij nopelnīt naudu.
Lai sasniegtu maksimālu efektu no šādas preču realizēšanas stimulēšanas, ir jānoskaidro priekšrocības un trūkumi šīm atšķirīgajām pieejām.
Viena dārga balva
Ikviens laimests, jo īpaši liels, asociējas ar likteņa dāvanu, kad kaut kas tiek saņemts, nepieliekot lielas pūles. Viena dārga balva, piemēram, automašīna, nespēs piesaistīt ļoti lielu interesentu skaitu, jo balva ir tikai viena, bet gribētāju to iegūt - daudz (svarīga ir arī, piemēram, automašīnas marka, prestižs). Tātad – liela attiecība, kuras vienā pusē ir skaitlis viens un otrā – visi tie pircēji, kuri piedalās loterijā. Jo vairāk dalībnieku, jo mazākas izredzes. Uz loterijas dalībniekiem neatstās veicinošu iespaidu tikai viena balva, jo visi pārējie loterijas dalībnieki, nopērkot preci un nevinnējot, labākajā gadījumā būs vīlušies, sliktākajā – vispār nepirks preci, jo sevi noskaņo ar „man nekad neveicas”, jo īpaši, ja loterija aptver plašu pircēju loku..…