Kādi dokumenti nepieciešami, lai varētu pieteikties uz mantojumu.
Saskaņā ar MK noteikumu Nr.618 „Noteikumi par mantojuma reģistra un mantojuma lietu vešanu” 24., 25., 28., 29., 30.punktu, nākot pie notāra pieteikties uz mantojumu, līdzi jāņem mantojuma pieteicēja pase vai personas apliecība, mantojuma atstājēja miršanas apliecība, radniecību pierādošie dokumenti (dzimšanas apliecība).
Ja mantojamās mantas sastāvā ir nekustamais īpašums, tad ir nepieciešams iegūt Valsts zemes dienesta izsniegtu izziņu par īpašuma kadastrālo vērtību. Tāpat nepieciešamas ziņas par visiem zināmajiem mantiniekiem un pierādījums par mantojuma atstājēja pēdējo dzīvesvietu (šādu izziņu var dabūt attiecīgajā pašvaldībā vai arī jebkurā Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes teritoriālajā nodaļā).…