Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
3,49
Экономия:
0,38 (11%)
Со скидкой*:
3,11
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:301362
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.05.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Savā darbā es gribu apskatīt mārketinga jēdzienu, būtību, mārketinga attīstību 20. un 21. gadsimtos, iepazīties ar mārketinga koncepcijām un noteikt mārketinga mērķus atkarībā no mārketinga veida, t.i. no pieprasījuma.
Lai labāk izprastu mārketinga būtību, ir jāizpēta mārketinga pamatelementi. Mārketinga pamatelementi ir mārketinga pētīšanas un vadīšanas objekti. Šie pamatelementi ir šādi:
vēlmes. Vēlme ir cilvēka iekšējā tieksme (cenšanās) pēc kaut kā;
vajadzības. Vajadzība ir vēlmes īpaša forma, kas ir atkarīga no sabiedrības sociālās kultūras līmeņa un cilvēku personiskajām īpatnībām;
pieprasījums. Pieprasījums ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība;
produkti. Produkts ir viss, kas var apmierināt patērētāju vajadzības (pieprasījumu) un tiek piedāvāts tirgū;
patērētāja vērtējums. Patērētāja vērtējums ir atzinums par produkta vērtību atbilstoši konkrētas vajadzības apmierināšanas pakāpei. Patērētājs salīdzina produkta patēriņa vērtību ar savām izmaksām, iegūstot un patērējot šo produktu. Produkta lietošanas vērtība ir labumu un izdevīgumu kopums, kuru patērētājs vēlas iegūt patēriņa procesā. Patērētāja izmaksas ietver samaksāto cenu par produktu, iztērēto laiku, piegādi, morālo pusi (gandarījums) u.c. izmaksas, iegūstot un patērējot produktu;
maiņa. Maiņa ir vēlamā produkta iegūšana pret citu produktu vai maksāšanas līdzekļiem. Maiņas nosacījumi: jābūt diviem dalībniekiem, kuri var brīvi pieņemt lēmumus par produkta pirkšanu un pārdošanu un kuri uzskata par lietderīgu veikt darījumus, katram dalībniekam ir savs produkts, ko viņš vai viņa spēj piegādāt paredzētajā vietā;
darījumi. Darījums ir vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteiktus nosacījumus. Darījuma nosacījumi: katram dalībniekam ir derīgi un vērtīgi produkti, saskaņoti juridiskie nosacījumi, saskaņots izpildes termiņš, saskaņota produkta cena, produktu realizācijas vieta;…

Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Mārketinga būtība, mērķi un attīstība”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/301362

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация