Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:966428
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Mārketinga jēdziens un loma uzņēmējdarbībā   
2.  Mārketinga darbības koncepcijas, to izmantošanas iespējas   
3.  Mārketinga mērķi un veidi dažādās tirgus situācijās   
4.  Mārketinga vadīšanas process, tā struktūra   
5.  mārketinga vide, tās mijiedarbība   
6.  Uzņēmuma mārketinga vide – iekšējais mārketings   
7.  Uzņēmuma ārējā vide, to veidojošie faktori   
8.  Mārketinga struktūra, tās elementu kombinēšana ( mārketinga mix )   
9.  Pircēja rīcība patēriņa tirgū   
10.  Pirkuma lēmuma pieņemšanas process, to ietekmējošie faktori   
11.  Tirgus izpēte, tās veicināšanas kārtība   
12.  Tirgus izpētes metodes, to raksturojums   
13.  Mārketinga informatīvā sistēma, tās nozīme lēmumu pieņemšanā   
14.  Tirgus strukturēšana. Mērķtirgus noteikšana   
15.  pieprasījuma mērīšana un prognozēšana   
16.  Tirgus segmentēšana, tās līmeņi   
17.  Mārketinga stratēģijas izvēlē segmenta tirgū. 18. Preces un uzņēmuma pozīciju nostiprināšana   
18.  Preces un uzņēmuma pozīciju nostiprināšana   
19.  Firmas konkurētspējas analīze   
20.  Prece, tās dzīves cikls. Mārketinga darbības specifika katrā dzīves cikla stadijā   
21.  Prece, tās raksturlielumi, to raksturojums   
22.  Jaunas preces attīstīšanas process   
23.  Cena. Cenu noteikšanas stratēģijas izvēlē   
24.  Cenu veidošanas metožu izvēle atkarībā no uzņēmuma mērķiem   
25  Preču virzīšana tirgū. Virzības “mix”   
26.  Preču virzīšanas pasākumu priekšrocības un trūkumi   
27.  Sadales kanāli, to nozīme un veidi   
28.  Sadales kanālu funkcijas. Starpnieki, to raksturojums   
29 – 30.  Mārketinga pakalpojumu sfērā. Pakalpojumu pārdošanas specifika   
31.  Mārketinga plānošana. Stratēģija, mērķi, taktika   
32.  Mārketinga audits un tā nozīme plānošanas procesā   
33.  Startautiskais mārketings. Tā vides izpratne   
34.  Reklāma, tās mērķi, veidi un veicināšanas nosacījumi   
35.  Reklāmas budžets, tā veidošanas metodes   
36.  Markas (zīmes), to veidi un izmantošanas iespējas   
Фрагмент работы

Mārketinga veidi.

Konversiāls mārketings – ir saistīts ar situācijām, kad ievērojamā potenciālā tirgus daļā preces un pakalpojumi tiek noraidīti.

Stimulējošs mārketings – saistīts ar nepietiekamu pieprasījumu, proti, stāvokli, kad potenciālais tirgus neizrāda, vai gandrīz neizrāda interesi par konkrēto piedāvājumu:

Prece tiek uzskatīta par pilnīgi vērtību zaudējušu, piemēram, nemodernas lietas,
Precei ir vērtība, taču ne šajā konkrētajā tirgū, piemēram, ragavas, ziemas apģērbs tur, kur ziemas nemēdz būt vai laivas unmakšķeres apvidū, kur nav ūdenstilpņu.
Tirgus nav sagatavots jauno preču realizēšanai..

Attīstošais mārketings – ir saistīts ar preces pieprasījuma veidošanos. Potenciālais vai gaidāmais pieprasījums raksturo stāvokli, kad patērētājam ir vajadzība pēc kāda produkta, taču tā nav apmierināta vai arī produkti tirgū vēl nav parādījušies.

Remārketings – saistīts ar pieprasījuma samazināšanos, kāda var veidoties jebkurai precei jebkurā periodā.

Sabalansēts mārketings – ir saistīts ar mainīgu pieprasījumu, proti, tas ir stāvoklis, kad pieprasījuma struktūrai raksturīgas sezonas vai tamlīdzīgas izmaiņas, kas laika ziņā neatbilst preču piedāvājuma struktūrai, tas ir, atpūtas sezonas vietām – sezonas laiks, kino. Teātri darba dienās patokši, bet brīvdienās pārpildīti u.taml.

Atbalstošais mārketings – ir saistīts ar vienu no vēlamākajām situācijām, proti, apmierinošs pieprasījums.

Demārketings – ir saistīts ar situāciju, kad pieprasījums ievērojami pārsniedz piedāvājumu.

Antimārketings – ir saistīts ar patērētāja, proti, sabiedrības labklājībai kaitīgu pieprasījumu – alkoholiskie dzērieni, tabakas izstrādājumi.


4. Mārketinga vadīšanas process, tā struktūra.

Lai īstenotu organizācijas mērķus tirgū un veiksmīgi veiktu mārketinga pasākumu kompleksu, jāveic mārketinga vadīšana. Mārketinga vadīšana ietver šādas funkcijas:

Analīze,
Plānošana,
Darbības,
Kontrole .

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация