Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:699326
 
Оценка:
Опубликованно: 11.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Merčendaizings ir viens no tirdzniecības uzņēmuma vissvarīgākajiem darbības virzieniem. Pārdošanas tieši var ietekmēt šādi kritēriji – vai tirdzniecības vietu plaukti ir vienmēr piepildīti ar preci un prece ir pareizi izvietota, ievērojot konkrētus izvietošanas principus. Merčendaizingam ir noteikti uzdevumi saistībā ar šiem elementiem:1) Prece – lēmuma pieņemšana par noteiktu preču sortimentu, ievērojot pircējuvajadzības, preces izvietošanas un demonstrēšanas iespējām tirdzniecības zālē,preču iesaiņojuma dizaina uzlabošana, lai vecinātu pārdošanas apjoma pieaugumu,un preču kvalitātes garantijas nodrošināšanu veikalā.; 2)Cena– pilnveidot cenu stratēģijas, realizēt veikala elastīgu cenu un preču iepirkšanaspolitiku. Uzlabot ražotāja vai piegādātāja loģistikas pakalpojumu saņemšanu veikalam; 3)Pārdošanas vieta– veidot neatkārtojamu, oriģinālu veikala atmosfēru, izmantojot ganarhitektūras, gan dizaina līdzekļus, sensorās stimulācijas metodes. Pilnveidot veikala plānojumu, atsevišķu nodaļu, preču grupu izvietojumu veikalā, lai tas pēc iespējas būtu pievilcīgāks pircējam. Efektīvi izmantot norādes pircējiem, preču cenu zīmes; 4) Preces virzīšana – pilnveidot un dažādot reklāmas veidus un informatīvos materiālus preču pārdošanas vietās. Sagatavot reklāmas materiālus un pārdomāt toizvietošanu tirdzniecības zālē – vietā, kurā pircējs izvēlas, pieņem galīgo lēmumupar preces pirkumu. Konsultāciju organizēšana par noteiktām preces īpašībām,priekšrocībām, lietošanu un apkalpošanas specifiku noteiktā tirdzniecības vietā. Nodrošināt apliecinājumu pircējiem par preces augsto kvalitāti. Dažāda veida pasākumi, lai nodrošinātu konkrētu preču popularizēšanu ar mērķi veidot noteikta sortimenta pieprasījumu. Pārdošanas veicināšanas pasākumu organizēšana, sadarbojoties ar ražotājiem – preču demonstrācijas, degustācijas, cenu pazemināšanas, akcijas, izpārdošanas.[6.Merčendaizinga un pārdošanas mākslas pamati,2011] …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация