Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:765640
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Taču, lai šīs problēmas tiktu pēc iespējas labāk atrisinātas, uzņēmumos lietderīgi izveidot un lietot mārketinga informācijas sistēmu, un tās apakšsistēmas.
Bet, kas tad ir mārketinga informācijas sistēma? Mārketinga informācijas sistēma ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā. Mārketinga informācijas veidi, jeb mārketinga informācijas sistēmas apakšsistēmas ir: iekšējā informācija un intelektuālā informācija. Iekšējās informācijas pamatu veido ar pasūtījumiem, transportēšanu, rēķinu samaksu saistīto dokumentu kopa. Šāda veida informācijai jābūt orientētai uz konkrētu lietotāju. Savukārt, intelektuālā informācija ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga ārējās vides raksturlielumiem. Sistēmas intelektuālais potenciāls sastāv no grāmatām, avīzēm, speciālām publikācijām utt. 1
Tātad, līdzās grāmatvedības pārskatiem un citiem mārketinga datiem uzņēmuma vadībai var rasties vajadzība pēc tirgus struktūras apskatiem, pirkšanas priekšrocību pētījumiem, realizācijas apjoma prognozēm reģionos, reklāmas efektivitātes aprēķiniem. Šādus datus var gūt speciālos mārketinga pētījumos, izmantojot datu sistemātisku prognozēšanu, vākšanu, analīzi, kā arī apsverot to lietošanu specifiskā mārketinga situācijā. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация