Produkta koncepcija ir mārketinga filozofija, kas pieņem, ka klienti apbrīno kvalitatīvus produktus ar uzlabotām funkcijām. Paredz, ka pircējs priekšroku dos labākam produktam, ar to saprotot lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu utt. Ražotāji sāk izvērtēt savu produktu, uzlabo to, līdz ar to pieaug arī cena. Galvenais princips – apmierināt dažādās patērētāju vēlmes. Šīs koncepcijas mērķis ir nodrošināt klientiem labākas kvalitātes produktus. Uzņēmums iegulda daudz resursu, piemēram, naudu, laiku un darbaspēku, lai izpētītu mērķauditorijas vajadzības. Piemērs - SIA “Double Coffee” – pircējs dos priekšroku precēm ar labāku kvalitāti, dizainu un citiem kvalitātes kritērijiem. “Double Coffee” produkcijas pārdošanu pozitīvi ietekmē plaši pazīstamais zīmols, kas saistīts ar augstu kvalitāti un plašu sortimentu. Pircējs salīdzina preces lietošanas efektu ar izmaksām, un pieņem tādu cenu kādu ir noteicis ražotājs, jo tā atbilst kvalitātei. Ļoti liela uzmanība tiek veltīta atšķirīgām klientu vēlmēm un vajadzībām, lai arī apkalpošana (ne tikai produkts) ir augstas kvalitātes.