Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
1,99
Экономия:
0,22 (11%)
Со скидкой*:
1,77
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:832097
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

4. Ja kolēģa atbilde nesakrīt ar to, ko vēlējāties uzzināt, jautājums ir neskaidrs un tas ir jāpārformulē. Tikai tad, kad kolēģa atbilde sakritīs ar vēlamo, jautājum būs pietiekami kodolīgi un skaidri, lai tos uzdotu pircējiem.
Domājot par pētījuma jautājumiem, nepieciešams padomāt arī par pētījuma rezultātu īstenošanu. Spējot paredzēt iespējamo rīcību, ir daudz lielāka varbūtība, ka uzņēmums veiks pētījumu, kas nodrošinās tam ienesīgu rezultātu. Klienti iegādājas produktus, jo viņiem tie ir vajadzīgi. Viņi iegādājas produktus, jo viņi tos vēlas. Viņi iegādājas produktus, kurus viņi iekāro. Viņi iegādājas produktus, pēc kuriem viņi alkst. Vajadzība, vēlmes, iekāre un alkas raksturo to, kādēļ cilvēki iepērkas. Labs pētījums aizrokas dziļāk par acīmredzamo. Labam pētījumam ir jānoģērbj acīm redzamais, mēģinot atklāt izmantojamās priekšrocības. Tam vajadzētu noteikt neapmierinātās vēlmes, iekāres un alkas, kuras uzrunājot esošie un potenciālie klienti tiek motivēti izvēlēties tieši jūs, nevis kādu jūsu konkurentu, ar kuriem viņi patstāvīgi sastopas. Lai atklātu neapmierinātās vēlmes, vajadzības un iekāres, ir jāprot uzdot pareizie jautājumi. Obligāta prasība - pētījuma jautājumiem ir jābūt skaidri un kodolīgi interpretējamiem par pētījuma mērķi.
Skaidra iespējamās rīcības apzināšanās daudz svarīgāka ir tieši mazajiem uzņēmumiem, nevis lielajām kompānijām. Lielās kompānijas bieži vien veic to, ko sauc par pētniecības darbu. Tas ir pētījums, kas nenodarbojas ar kādu konkrētu problēmu risināšanu. Lielās kompānijas bieži veic šādus pētījumus, jo zina, ka ir svarīgi iet pa priekšu klientu domām un saskatīt tendences, tiklīdz tās parādās. Tāpat tās cer gūt nojausmu par neapmierinātajām vajadzībām, vēlmēm, iekārēm un alkām un vēlas būt pirmās, kas tās izmanto. Standarta domāšana lielās kompānijās parasti ir šāda: ja viņi to neatklās pirmie, to noteikti izdarīs konkurenti.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,56 €
Комплект работ Nr. 1333077
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Mārketinga pētījuma jēdziens, process; tā pamatojums un dizaina specifika. Nozares attīstības vēsture un likumsakarības”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/832097

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация