Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
1,99
Экономия:
0,32 (16%)
Со скидкой*:
1,67
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:915201
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Lai izvairītos no situācijas, kad pētījuma gaitā cenšas atrisināt nepareizo pētījuma problēmu, mārketinga menedžerim ir ļoti būtiski saprast, kas tiek gaidīts no pētījuma rezultātiem un ko tā grib sasniegt. Pastāv vairāk iespējas, lai nodrošinātu situāciju, kad ar pētījuma palīdzību tiek risināta īstā pētījuma problēma. Viens veids, lai to realizētu, ir noformēt „pētījuma pieprasījuma soļus,” ko pētnieks noformulē pēc tikšanās ar mārketinga menedžeri un viņa sniegtās informācijas par iespējamo mārketinga problēmu. Savukārt otrs veids, kā nokļūt līdz pētījuma problēmai, ir mārketinga menedžeri informēt par iespējamo pētījuma gaitu un rezultātiem. Tāpēc pētniekam visā pētījuma procesa gaitā vajadzētu prast gan pietiekami labi komunicēt ar mārketinga menedžeri, gan izprast menedžera nostāju pret pētījumu (lai nerastos situācija, kad pētījuma rezultāti, kas nesaskan ar mārketinga menedžera viedokli par problēmu būtu iegūti veltīgi un pats pētījums būtu bijis naudas izšķiešana), gan to vidi, kurā konkrētais pētījums būs jāveic (ņemot vērā pētījumam atvēlētos līdzekļus un laika periodu).
Gadījumā, kad uzņēmums saskaras ar kādu problēmu, piemēram, nav pārliecības vai līdzekļi, kas tiek iztērēti reklāmai, tiešajiem pasta pakalpojumiem, ražošanas veicināšanai, sabiedriskajām attiecībām, telemārketingam vai kādam citam pasākumam, ir tā vērti, - vērtīgi šo atbildi ir uzzināt ar mārketinga pētījuma palīdzību. Tomēr ne vienmēr pētījums var kļūt par risinājumu kādai mārketinga problēmai, tāpēc svarīgi ir apskatīt iespējamos labumus no pētījuma rezultātiem un būt pārliecinātam, ka to vērtība pārsniegs iespējamās pētījuma izmaksas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Mārketinga pētījuma loģiskā struktūra”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/915201

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация