Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:724059
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Stratēģijas. 2008. gadā kompānija izvirzīja sekojošas trīs stratēģijas:
1. Veicināt diversificētu globāla biznesa attīstību.
2. Nodrošināt patērētājus vairāk ar produkta vērtību.
3. Vienkāršot darbības modeli.
Veicināt diversificētu globāla biznesa attīstību. Kompānija samazina savu risku, paplašinot un līdzsvarojot savu portfolio, diversificējoties jaunās ražojumu jomās, kas parāda potenciālu, kā arī izvērtējot visas iespējas kā virzīt savus jau esošos produktus arvien tālāk pasaulē.
Vēl jo vairāk uzņēmums plāno palielināt savu izaugsmi nostiprinot savas pozīcijas farmācijas biznesā un ieguldīt līdzekļus tādās jomās kā vakcīnas, biofarmācija un cilvēku veselības aprūpe.
Nodrošināt patērētājus vairāk ar produkta vērtību. Kompānija cenšas būvēt vienu no spēcīgākajiem “cauruļvadiem” industrijā. Līdz ar biznesa diversifikāciju kompānija vairāk koncentrēsies uz lielāka daudzuma vidēja lieluma produktu attīstību, kas būs paredzētas skaidrāk izvirzītām un noteiktām populācijas grupām. Tādējādi kompānija spēs izvairīties no liela riska, jo izaugsme nebūs atkarīga no viena vai diviem “lieliem” produktiem.
Vienkāršot darbības modeli. GSK ir sarežģīta organizācija. Kompānija saprot, ka tai ir nepieciešams vienkāršot tās darbības modeli, mainot veidu, kā tā strādā, atsakoties no nevajadzīgiem procesiem un struktūrām, kas bremzē un novirza kompāniju no tās misijas.
Kompānija tic, ka šīs prioritātes palīdzēs tai veiksmīgi orientēties tuvākajā nākotnē un saglabāt uzņēmuma līderpozīcijas kā kompānijai, kas spēj izprast pacientu un veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju vajadzības.
Kompānijas misija. Pati kompānija uzskata, ka tā ir izvirzījusi izaicinošu un iedvesmojošu misiju, kuras pamatā ir cilvēkas dzīves kvalitātes uzlabošana, liekot cilvēkiem darīt vairāk, justies labāk un dzīvot ilgāk.16
Kompānijas vīzija. GSK vides, veselības, drošības un ilgtspējības vīzija ir iegūt ilgtspējīgu konkurētspējīgu biznesa priekšrocību, sasniedzot līderpozīcijas un izcilību savā darbībā.17
Mārketings. Uzņēmuma farmācijas biznesa funkcija ir vērsta uz vairākām terapijas jomām, ieskaitot centrālās nervu sistēmas, elpošanas un vielmaiņas traucējumiem, kā arī infekcijas slimībām. Uzņēmums ir arī līderis tādu zāļu ražošanā, kas ārstē no depresijas, diabēta, astmas, migrēnas, HIV un vēža.
Šis uzņēmums ir Eiropas lielākā farmaceitiskā kompānija un pasaules otrā lielākā farmaceitiskā kompānija, piekāpjoties vienīgi Pfizer. Šī uzņēmuma reklāmas izdevumi sasniedz 1, 7 bilionus dolāru. 18

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,98 €
Комплект работ Nr. 1312004
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация