Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:938080
 
Оценка:
Опубликованно: 13.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Speciālistu vidū nav vienotas vispārpieņemtas mārketinga definīcijas, bet visas pastāvošās definīcijas atspoguļo orientāciju uz darbību produkcijas apgrozības sfērā, akcentējot darbības atsevišķas funkcijas un virzienus vai tā komplekso raksturu.
Mārketings ir sabiedrisks process, kas ir virzīts uz cilvēka ( grupas) vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar darba produktu ražošanu un maiņas starpniecību.( F.Kotlers).1
Mārketings ir idejas, preces un pakalpojumu koncepcijas, cenu veidošanas, virzīšanas un sadales, plānošanas un īstenošanas process, lai radītu apmaiņu un apmierinātu individuāli un organizēti noteiktos mērķus. ( C.Rice)2
Tā kā mārketings skar dažādas interešu grupas, tādas kā, pārdevēji, pircēji un sabiedrība, tad visām minētajām grupām varbūt pretrunīgi mērķi un intereses. Mērķus var sagrupēt 4 galvenajos virzienos3 :
1. Maksimālā patēriņa sasniegšana
2. Maksimāla apmierinājuma sasniegšana preces patērēšanas rezultātā.
3. Maksimāli plašas izvēles piedāvājums patērētājam.
4. Maksimāla dzīves kvalitātes uzlabošana.
Visi mārketinga mērķi ir globāli, kuri ir jāņem vērā jebkurai organizācijai, plānojot savas darbības stratēģiju.
Uzņēmums ir saražojis preces un vēlaties tās pārdot. Uzņēmuma galvenais mērķis ir panākt, lai cilvēki tās pirktu. Kā to izdarīt? Cilvēki nezina par šo preču esamību, tāpēc uzņēmuma ir jāinformē pircēji par savām precēm, to īpašībām, kvalitāti, cenu, priekšrocībām salīdzinājumā ar citām precēm, kā arī jāpaziņo adrese, kur tās var apskatīt un nopirkt. Uzņēmumam ir jāizvēlas, kādā veidā informēsiet pircējus par precēm, kāds būs saziņas līdzeklis starp uzņēmumu un pircējiem. Varianti ir dažādi - varat staigāt pa mājām un piedāvāt savu preci personiski, likt sludinājumus avīzēs; ja ir daudz naudas, varat reklamēt televīzijā. Var izmantot citus variantus – rīkot izstādes, prezentācijas un pārtikas preču degustācijas, kad cilvēkiem piedāvā nogaršot dažādas pārtikas preces. To sauc par preces virzīšanu tirgū.
Mārketinga komunikāciju sistēma ir vienota, daudzkanālu, sinhronizēta komunikācija, kas apvieno četru dažādus preces virzīšanas virzienus – reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās saskares un personisko apkalpošanu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация