Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:632738
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

2. STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS MĒŖKIS
Stratēģiskās plānošanas mērķis ir pielāgot uzņēmuma biznesu, produktus, pakalpojumus un vēstījumus tā, lai tie ļautu sasniegt peļņu un izaugsmi.
STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS TRĪS GALVENĀS SFĒRAS
1. Uzņēmuma investīciju portfeļa vadība
2. Uzņēmuma secīgās puses novērtējums, ņemot vērā tirgus izaugsmes rādītājus un uzņēmuma vietu un atbilstību tirgum.
3. Izveidot katra uzņēmējdarbības virziena stratēģiju kā spēles plānu, lai sasniegtu ilgtermiņa mērķus.
STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS ČETRI ORGANIZĀCIJAS LĪMEŅI
1. Korporatīvais līmenis
Atbild par korporatīva stratēģiskā plāna izveidi, kas vada visu uzņēmumu, pieņem lēmumus par resursu sadali, atbild kādus biznesa virzienus sākt un ko likvidēt.
2. Departamenta līmenis
Izveido plānu, kas ietver finansējuma sadali katram biznesa virzienam.
3. Biznesa līmenis
Izveido stratēģisko plānu, lai to īstenotu un gūtu panākumus
4. Produktu līmenis
Izveido mārketinga plānu, lai sasniegtu mērķus tirgū.
MĀRKETINGA PLĀNA DIVI LĪMEŅI
Mārketinga plāns darbojas divos līmeņos:
Stratēģiskajā un
Taktiskajā līmenī
Stratēģiskais mārketinga plāns nosaka mērķa tirgus un vērtības, kas tiks piedāvātas, balstoties uz labāko tirgus iespēju analīzi.
Taktiskajā mārketinga plānā ir precizēta taktika, ieskaitot produkta īpašības, izplatīšanas metodes, pārdošanu, cenu veidošanu, komunikācijas kanālus un servisu.
MĀRKETINGA PLĀNS
Ir galvenais līdzeklis, kas palīdz vadīt un kontrolēt mārketinga centienus.
MĀRKETINGA STRATĒĢIJA MĒRĶTIRGŪ
Veicot segmentu analīzi un vērtēšanu, ir jānolemj, kādu tirgus aizpildīšanas stratēģiju izvēlēties:
Nedifirencētais mārketings. Orientējas uz vispārējām vajadzībām un vēlmēm.
Diferencētais mārketings. Uzņēmums darbojas noteiktos tirgos segmentos un ražo speciāli tiem.
Koncentrētais mārketings. Vienots mārketinga pasākumu komplekss uz dažiem segmentiem. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация