1. Nosauciet un definējiet galvenos mārketinga veidus? (5p)
a) Sociālais mārketings ir mārketinga veids,kurā izmanto sociālo mediju platformas,lai sasniegtu mērķauditoriju un veicinātu noteiktu mērķi vai sociālas pārmaiņas.Tas var ietvert reklāmas,konkursus,sadarbību ar influenceriem vai veidot dialogu ar mērķauditoriju.
b) Zaļais mārketings ir mārketinga pieeja,kas vērsta uz vides ilgspējību un atbildīgu uzņēmējdarbību.Tas ietver veidus,kā uzņēmumi var veicināt un reklamēt videi draudzīgus produktus,pakalpojumus vai darbības.Zaļais mārketings arī ietver informēšanu un izglītošanu par vides problēmām,lai veicinātu patērētāju apziņu un izvēli.
c) Neiromārketings ir mārketinga pieeja,kas izmanto neirozinātnes principus,lai izprastu un ietekmētu cilvēku uzvedību un reakcijas.Tas balstās uz ideju,ka mūsu uzvēles un reakcijas ir cieši saistītas ar mūsu smadzenēm un emocionālo stāvokli.
d) Satura mārketings ir mārketinga stratēģija,kas fokusējas uz vērtīgu,interesantu un informatīvu saturu,lai piesaistītu un iesaistītu mērķauditoriju.Satura mārketings ir veids,kā izveidot uzticību un attiecības ar potenciālajiem klientiem,kā arī veicināt zīmola redzamību un autoritāti.…