Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:887134
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

1. Mārketinga būtība, mērķi un uzdevumi. To izmantošanas iespējas viesmīlības nozarē.
Mārketings- mācība par to, kā pārdot pareizo preci pareizajam pircējam pareizajā vietā pareizajā laikā par pareizo cenu un ar pareizajiem paņēmieniem.
Mārketinga būtība- orientēties uz pircēju vajadzībām, vēlmēm un interesēm.
Mārketinga mērķis- pēc iespējas labāk un pilnīgāk apmierināt pircēju un patērētāju vajadzības, vēlmes un intereses un tā rezultātā gūt peļņu.
Mārketings ir cīņa par pircēja naudas maku. Visi tirgus dalībnieki konkurē par pircēja naudu.
Mārketinga funkcijas:
Orientācija uz pircējiem, viņu vajadzībām, vēlmēm un maksātspēju. Tas notiek veidojot produktus, idejas, pakalpojumus, to īpašības un klāstu.
Mārketinga dotības un to organizēšana, lai realizētu uzņēmuma mārketinga mērķus.
Rezultātu izvērtēšana, kas ietver sabiedrības vērtējumu, uzņēmuma darbības vērtējumu. Vērtējums ir divējāds- no vienas puses sabiedriskais, no otras puses uzņēmuma iekšējais vērtējums
2. Tirgus pasaule, tās funkcionēšanas nosacījumi un klasifikācija. Pakalpojumu tirgus īpatnības.
Ar jēdzienu “tirgus” apzīmē:
Maiņas procesu visās izpausmes formās
Pircēju kopumu, kam strādā, uz ko virza preci
Vietu, kur uzņēmums piedāvā savas preces vai pakalpojumus (teritorija)
Visliberālāko maiņas procesa formu (Centrāltirgus)
Tirgus iedalījums:
Pēc tā, kādā veidā tirgus realizējas (vietējie tirgi, ārējie tirgi- ārpus valsts robežām). Tūrisma nozarei ir specifisks, jo valsts iekšienē notiek pakalpojuma sniegšana gan vietējiem, gan ārzemniekiem un otrādi.
Pēc tā, kas ir pircēji (patēriņa, rūpniecības, valdības, operatīvie pakalpojumi)
Pēc tā, kā preces izvēlas (pamatpreces-maize, impulspreces, īpašās- kāzu ceļojums, speciālās- auto, unikālās-gleznas, pirkšanai neparedzētās preces- indes, pakalpojumi- sakari)…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация