Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:959212
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Ražojumu nomenklatūras un sortimenta veidošana
Vispārējā veidā ar produkcijas nomenklatūru saprot uzņēmuma izgatavoto ražojuma veidu vai pakalpojumu uzskaite. Sortiments ir detalizēts ražojumu un pakalpojumu uzskaitījums, norādot produkcijas dažādus variantus.
Ražojumu nomenklatūra un sortiments tieši ietekmē pārdošanas apjomu, savukārt iespējas ir atkarīgas no pieprasījuma.
Nomenklatūras veidošanā arī ir nepieciešama sava stratēģija. Šīs stratēģijas galvenais mērķis ir uzņēmuma attīstības un augšanas iespējas izmantošana, veidojot tādu ražojuma kopu, kuriem ir paredzams pieprasījuma pieaugums. Konkurences apstākļos nomenklatūras stratēģiju izmanto, lai nodrošinātu saimniekošanas stabilitāti.
Nomenklatūras stratēģija ir īpatnēja tajā ziņā, ka tā ir tieši atkarīga no pārdošanas stratēģijas. Ja tas ir tā, tad nomenklatūras stratēģijas maza nozīme ir ilgtermiņa plānos, bet svarīga nozīme ir īstermiņa un operatīvos plānos.
Nomenklatūras veidošanu bez ārējā faktora – pieprasījuma, ietekmē arī iekšējie nosacījumi. Kā svarīgs ir ražošanas jauda. Otrs nosacījums ir iespēja vajadzīgā laikā saņemt vajadzīgos materiālus.
Izstrādājot nomenklatūru ir jāņem vērā arī tas, ka katram produkcijas veidam ir raksturīgs savs dzīves cikla veids. Cikla tips ir jāzina tādēļ, lai ievērotu vispārējus nomenklatūras veidošanas principus: 1.raž. nomekl. Jāveido tā, lai nepieļautu uzņēmuma ienākumā samazināšanos; 2.ražojuma nomaiņa vienmēr ir saistīta ar lieliem kapitālieguldījumiem.
Cikla vadīšanas pasākumos ietilps: 1.produkcijas tehniskā modernizācija;2.papildus vai atjaunota reklāmas kampaņa. Veidojot nomenklatūru ir lietderīgi paredzēt sinerģiska efekta izmantošanu.

Ražošanas plāna izstrādāšana
Ražošanas plānu uzdevums ir noteikt kāds konkrētu darba apjoms ir jāveic katra uzņēmuma struktūrvienībai, lai izpildītu uzņēmuma pārdošanas prognozē paredzētos lielumus. Ražošanas plāna izstrādāšanā ir iedalāmi divi aprēķini:1.ir jānosaka uzņēmuma kopējais ražošanas plāns;2.uzņēmuma struktūrvienību ražošanas plānu noteikšana. Lai to izdarītu ir jānoskaidro divi jautājumi:1.vai visos ražošanas posmos ir pietiekamas nepabeigtas ražošanas rezerves un resursu nodrošinājums;2.kādas produkcijas sastāvdaļas izgatavos pats uzņēmums un kādas iepirks no specializētiem uzņēmumiem.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,98 €
Комплект работ Nr. 1207201
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация