Secinājumi un ieteikumi
1. Darbiniekam piemīt pozitīva attieksme pret klientu un darbu kuru viņš veic.
2. Darbinieks ir ļoti zinošs profesionālajā jomā, pārzina piedāvātos produktus.
3. Sarunā ar klientu jālieto mazāk žargonvārdu, jo klienti nespēj tos visus saprast.
4. Jātrenē raporta prasme, lai spētu pielāgoties klienta runas ātrumam. Jo klients runāja lēni, mierīgi, bet darbinieks ātri un sasteigti, radot klientā nemieru un sajūtu, ka darbinieks kaut kur steidzas un grib ātrāk beigt sarunu.
5. Pilnveidot pārdošanas prasmes. Pat ja vēlamais produkts nav pieejams, piedāvāt klientiem alternatīvas.
6. Darbinieka vizuālais tēls neatbilst uzņēmuma prasībām. Veikt pārrunas un atgādināt par prasībām.
…