Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:672264
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Sabiedrisko attiecību izmantošana jauna Zivju restorāna reklāmas kampaņas izstrādē, noieta stimulēšanas pasākumu efekta novērtējums    3
2.  Komerciālā web-saita www.24.lv apraksts un komunikatīvās efektivitātes novērtējums    6
3.  Racionālā un emocionālā stila izmantošana reklāmas vēstījumā, praktiskā pielietojuma piemēri un efektivitātes novērtējums    7
4.  Autora viedoklis par tiešā mārketinga kampaņām un personiskās pieredzes piemērs to izmantošanā    9
  Izmantotās literatūras un interneta resursu saraksts    10
Фрагмент работы

4.Autora viedoklis par tiešā mārketinga kampaņām un personiskās pieredzes piemērs to izmantošanā

Šī darba autors pret tradicionālajā stilā realizētajām tiešā mārketinga aktivitātēm izturas visnotaļ skeptiski un uzskata, ka Latvijā visi tiešā marketinga disciplīnā veiktie pasākumi ir diezgan uzmācīgi, lai neteiktu vairāk – tā ir ielaušanās cilvēka privātajā telpā! Taču vienu reizi ir piekritis noreaģēt uz attiecīgo mārketinga kampaņu un nopirkt “Dormeo” matraci savai mammai.
„Dormeo” komercreklāmas piedāvājumus, bez iepriekšēja pieprasījuma un intereses, savā inbox.lv e-pastā darba autors saņem regulāri. Prasti šie sūtījumi saņēmēju kaitina un tiek kampaņas ignorētas. Taču domājot par Ziemsvētku dāvanām, piedāvājums sakrita ar vēlmi – darba autora mamma ir pirmspensijas vecuma grāmatvede, kurai ir problēmas ar muguras veselību un ērtam miegam nepieciešams ar augstu ortopēdisko līmeni nodrošināts matracis.
Pirmssvētku kampaņas ietvaros, visiem “Dormeo” matračiem tika piedāvāta 30% atlaide, bezprocentu līzings uz 6 mēnešiem un dāvanā satīna gultasveļas komplekts. Zinot par mammas veselības problēmām, autors piedāvājumu izskatīja un ļāvās sevi ievilināt pirkšanā.
Nostrādāja iespēja sarūpēt mammai vērtīgu Ziemsvētku dāvanu, īpaši netērējot laiku staigāšanai pa tirdzniecības vietām. Rezultātā tika izdarīts tūlītējs pasūtījums 120x190 “Dormeo” matracim par Ls 153,93, kurš bez atlaides izmaksā Ls 219,90. Iegūtais ģimenes budžeta ietaupījums sastāda Ls 65,97, turklāt autora mammai būs papildus dāvaniņa – labas gultasveļas komplekts, bet darba autoram morālais gandarījums – dāvāt prieku savam tuvākajam.
Minētais praktiskais piemērs ļauj secināt, ka Latvijā tiešā mārketinga kampaņas ir efektīvas tikai tādā gadījumā, ja mārketera piedāvājums potenciālo klientu sasniedz īstajā vietā un īstajā laikā. Pretējā gadījumā tiešā mārketinga aktivitātes ir “šāviens ar lielgabalu uz zvirbuļiem”.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация