Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:142587
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Mārketinga koncepcija paredz, ka tieši pircējam apmaiņas procesā ir jāpieder motivējošs spēks nevis preces piegādātājam/pārdevējam. Autora Beikera pieminētais Levits apgalvo, ka „Menedžmentā pastiprināti ir jādomā, kā vislabāk apmierināt pircēja vajadzības, nevis par produkta ražošanu”. Ar to viņs viennozīmīgi neapgalvo, ka par preces ražošanu vispār nav jādomā, tomēr primārais katram ražotājam ir pircēja/patērētāju vērtību apzināšanās un viņa vēlmju apmierināšana.
Pircējs tirgū nodrošina arī „veselīgu” konkurenci – līdz ar to dodot tiem iespēju izvēlēties sev vispiemērotāko no visiem ražotājiem. Tas savukārt liek ražotājiem meklēt veidus, kā pataisīt savu produktu savādāku, atšķirīgāku no sev līdzīgiem. Līdz ar to pircējs savā ziņā nodrošina daudzveidīgu preču parādīšanos tirgū. Tādējādi visi uzņēmumi cīnās par saviem pircējiem. Tieši pircējs nosaka, ko viņš vai viņa vēlas un ja attiecīgais uzņēmums doto preci vai pakalpojumu nespēs nodrošināt, tad konkurenti pavisam noteikti to spēs.
Menedžeri līdz ar to cenšas „skatīties” un saredzēt uzņēmumu un tā preces no to pircēju skatu punkta, kā arī jau iepriekš plānot pircēju gaumes vai stila, vai vajadzību izmaiņas.
Svarīgi arī ir izprast, ka – 1) patērētāju uzvedība ir dinamiska – mūžam mainīga. Kā rāda pieredze, nav neviena paša likuma, kas izskaidrotu patērētāju uzvedību – tik mainīga tā ir. 2) Patērētāju uzvedība ietver sevī šādas mijidarbības – ir svarīgi zināt, par ko patērētāji domā, ko tie jūt, ko patērētāji dara, kā arī jāuzzin par tām lietām un vietām, kas ietekmē to, ko patērētājs domā, jūt un dara.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация