Starptautiska kompānijā, kas nodarbojas ar informāciju tehnoloģijām un IT iekārtu ražošanu un tirgošanu caur dīleriem visā pasaulē. Mātes uzņēmums atrodas Kanādā, pārstāvniecības ir gandrīz visās Eiropas valstīs, ieskaitot arī Baltijas valstis. Gadiem ejot kompānija ir izveidojusi noteiktas prasības un sistēmu personāla atlasē. Uzņēmumā ietilpst vairāki departamenti, kas nodarbojas ar atšķirīgiem uzdevumiem - pārdošanas departaments, finansu departaments, administrācija, konsultantu departaments, tehniskais serviss, utt. Kompānija ir izstrādājusi koncepciju, ka ne visos departamentos personāla atlase notiek līdzīgi. Tas ir izskaidrojams ar to, ka kompānijas iekšējos noteikumos ir minētas sekojošas priekšrocības visiem kompānijas darbiniekiem: telefons, apmaksāts telefona rēķins, automašīna, personālais dators, degvielas atmaksa, veselības apdrošināšana, interneta pieslēgums mājās utt. Lai nebūtu šie benefiti pilnīgi visiem darbiniekiem, kompānija izmantot tā saucamos outsourcing pakalpojumus. Sīkāk par personāla atlases metodēm zemāk:
Ja uzņēmumā izveidojas vakance, darbinieku meklēšana notiek dažādi:
1.variants:
Uzņēmuma iekšienē, t.i., izveidojas vakance, tiek visam uzņēmuma izsūtīts e-pasta veidā ziņojums par vakanci ar darba pienākumu aprakstu, uz kuru var pieteikties. Ja ir darbinieks, kas vēlas pieteikties uz šo vakanci, notiek telefoniska, e-pasta veidā sazināšanās ar atbildīgo cilvēku – menedžeri*. Pēc tam notiek intervija un apstiprināšana vai neapstiprināšanas attiecīgajā amatā.…