Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:947910
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Pirkšanas lēmums. Ceturtajā posma patērētājam rodas iespēja izvēlēties starp izvelēt kopuma ietilpstošajiem zīmoliem un var art veidoties nodoms pirkt visvēlamāko zīmolu. Tomēr starp nodomu pirkt un pirkšanas lēmumu var iejaukties divi faktori.
Pirmais laktos ir citu attieksme. Tas, kādā mēri citu attieksme samazina visvēlamāko alternatīvu, ir atkarīgs no diviem apstākļiem:
1) citas personas negatīva attieksme pret patērētājam visveļamāko alternatīvu intensitātes un
2) patērētajā motivācija pielāgoties citas personas vēlmēm. Citu ietekme kļūst vēl sarežģītāka, ja vairākiem pircējam tuviem cilvēkiem ir pretrunīgi viedokļi un pircējs veļas izpatikt viņiem visiem Informējošie starpnieki, kas publicē patērētāju vai profesionāļu vērtējumus, arī ietekmē lēmumus.
Otrais faktors ir negaidītu situāciju faktori, kas var paradītie» un mainīt nodomu pirkt. Klients var zaudēt darbu, cits pirkums var kļūt neatliekamāks, vai arī veikala pārdevējs var atstāt sliktu iespaidu uz klientu, tādēļ tas. kam tiek dota priekšroka, un pat nodomi pirkt nav pilnīgi droši pirkšanas uzvedības indikatori. Uztvertais risks ļoti ietekme klienta lēmumu mainīt, atlikt vai izvairīties no pirkšanas lēmuma. Uztverts riska pakāpe ir dažāda atkarībā no naudas, kas būtu jāiztērē, no neparliecinātības par produkta īpašībām un no patērētāja^ pašpārliecinātības līmeņa. Patērētāji veido riska samazināšanas rutīnas, piemēram, izvairīšanos no lēmuma pie ņemšanas, informācijas vākšanu no draugiem un priekšrokas došanu nacionāliem zīmoliem un garantijām. Gudri mārketinga speciālisti pēta faktorus, kas patērētā¬jos izraisa riska sajūtu, un pēc tam sniedz informāciju un atbalstu, lai samazinātu uztverto risku.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация