Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:720106
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē jeb patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu. Cenu veidošanas koncepcija ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa. Cena ir galvenais elements, kas tiek izmantots, lai atbalstītu produkta kvalitātes pozicionēšanu.
Produktu cenu noteikšanas sešu soļu procedūra:
• Cenas noteikšanas mērķa izvēle – uzņēmums var izvēlēties sev piemērotāko mērķi šajā cenas noteikšanas laikā. Ja uzņēmums izvēlas izdzīvošanas mērķi, kas ir īstermiņa mērķis un ir atbilstošs situācijai, kad krasi mainās pieprasījums un tirgus ir preču piesātināts, kā rezultātā ir jānosaka zema produkta cena. Lai palielinātu pašreizējo peļņu, uzņēmumam ir jāaprēķina pieprasījums un izmaksas ar alternatīvām cenām un jāizvēlas tā cena, kura sniedz maksimālo peļņu, ieskaitot guvumu no investīcijām. Uzņēmumi, kas vēlas ieņemt vadošo vietu tirgū nosaka zemāko cenu, pieņemot, ka tirgus ir jūtīgs pret cenu, tādā veidā tiek paaugstināta kopējā tirgus apgrozījuma daļa. Ja uzņēmuma mērķis ir ieņemt pirmo vietu preču kvalitātes ziņā, ir jāpārliecinās, ka pietiekami lielam pircēju skaitam ir augsts pašreizējais pieprasījums, ir jānosaka cena, kas kompensē lielos izdevumus, jo šajā gadījumā noteiktā augstā cena norāda uz augsti kvalitatīva produkta tēlu ;
• Pieprasījuma noteikšana un pieprasījuma līkne norāda mijiedarbību starp alternatīvām cenām un pašreizējo pieprasījumu. Katra cena rada noteiktu pieprasījuma līmeni un parasti pieprasījums un cena ir apgriezti proporcionāli: jo augstāka cena, jo zemāks pieprasījums, taču šī proporcija ir savādāka, ja ir runa par prestižām precēm. Visupirms pieprasījuma noteikšanas procesā ir jānosaka, kas ietekmē jūtīgumu pret cenu un patērētāji ir mazāk jūtīgi pret cenu, ja produkts ir atšķirīgāks no pārējiem, augsta kvalitāte, ka tam nav aizvietotāju. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1135735
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация