Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:333135
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Lēmumu par adaptāciju ietekmējošie faktori?
Lemjot par veidu, kā produkts tiks tirgots ārzemēs, uzņēmumam vajag apsvērt trīs veidu faktorus:
1. mērķa tirgus;
2. produkts un tā raksturlielumi;
3. uzņēmuma resursu un politiskie raksturlielumi.
Vairumam uzņēmumu, galvenie jautājumi kas saistīti ar adaptāciju ir vērsti uz izmaksām, kas saistītas ar produkta pielāgošanu, krājumu kontroli, apkalpošanu, kā arī izpētes izmaksām, piemēram, noskaidrojot visraksturīgākās pazīmes. Vairumam uzņēmumu, produktu adaptācijas izmaksām vajag būt mērenām. Praktiski, izdevumi ir mēreni tikai tad, kad plānotās pārmaiņas ir apdomātas un iedarbīgas. Tāpēc lēmums par adaptāciju galvenokārt ir atkarīgs no izmaksām. Ja plānotās izmaksas ir ļoti augstas, produktu adaptācija tiek noraidīta.
Produkta adaptācijas zinības parāda ka vairākums produktu, tos ieviešot jaunos tirgos, tomēr mazāk vai vairāk tiek izmainīti. Izmaiņas parasti notiek iepakojumam, vienības izmēram jeb lielumam, marķējumam, produkta sastāvdaļām un īpatnībām, lietošanas instrukcijām, kā arī dažos gadījumu logo un brendu nosaukumos.
Daudzi uzņēmumi veido lēmumu atbalsta sistēmas, lai sekmētu produktu adaptāciju un dažas apsver katru situāciju patstāvīgi. Visiem produktiem jāatbilst pastāvošajiem vides stāvokļiem, kurus tirgus nevar kontrolēt. Tas attiecas uz juridiskajiem jeb tiesiskajiem, ekonomiskajiem un klimata stāvokļiem tirgū. Tālāk adaptācijas lēmumi ir saistīti ar konkurētspēju tirgū. Saistībā ar konkurentiem adaptācija notiek, piemēram, pielīdzinoties konkurentu piedāvājumam, piešķirot klientiem priekšrocības utt.
Adaptācijas lēmumus ietekmē arī laika un tirgus sarežģījumi. Vairums eksportētāju saskaras dažādām vietējo tirgu raksturīgākajām pazīmēm, kurām nepieciešams pielāgoties.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1329455
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация