Конспект
Предпринимательство и право
Экономика
Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēša...-
Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metodes
Labi zīmoli ir vienīgais ceļš uz ienesīgumu, kas ir patstāvīgs un virs vidējā līmeņa. Tie ietver arī emocionālas priekšrocības, ne tikai racionālas. Pārāk daudzu zīmolu veidotāji pievēršas racionāliem faktoriem, piemēram, zīmola iezīmēm, cenai un pārdošanas veicināšanai, kas maz ietekmē zīmola – patērētāju attiecību attīstību. Uzņēmumam ir jāpadomā, ko tā zīmolam vajadzētu nozīmēt. Zīmolam ir jāpiešķir personība. Tam ir jābalstās uz īpašībām. Šīm iezīmēm ir jāvijas cauri visām uzņēmuma mārketinga aktivitātēm. 1
Kad pieņemts lēmums par zīmola izveidi, zīmola identitātes veidošanai nepieciešams pieņemt papildu lēmumus par zīmola nosaukumu, logo, krāsām, reklāmas frāzi un simbolu. Ražotājiem un pakalpojuma sniedzējiem, kuri piešķir zīmolus saviem produktiem, jāizvēlas, kādus zīmola nosaukumus lietot. Vēlamākās zīmola nosaukuma īpašības: tam vajadzētu norādīt kaut ko par produkta labumiem, tam vajadzētu norādīt uz produkta īpašībām, tam vajadzētu būt tādam, ko viegli izrunāt pazīt uz atcerēties, tam vajadzētu būt īpatnējam un tam nevajadzētu nozīmēt ko sliktu citās valstīs vai valodās.2
Uzņēmums var dažādos veidos pateikt, ka tas ir atšķirīgs un labāks nekā cits uzņēmums. Tomēr tiek uzsvērts, ka jāizvēlas tikai viens apzīmējums, lai tas paliktu pircēja prātā. Iekams produkts nav atzīts par labāko kādā veidā, kas ir svarīgs noteikums patērētāju grupai, tas būs slikti pozicionēts un to nepietiekami atcerēsies. Mēs atceramies zīmolus, kas izceļas ar to, ka tie kādā veidā ir labākie. 3
Lielākā daļa fizisko produktu jāiepako un jāapzīmē.…
Produktu pielāgošanas nepieciešamība starptautiskajā tirgū? Veiksmīga starptautiska produkta pielāgošana tirgum uzņēmuma var nest neticamu veiksmi un līdz ar to peļņu. Veiksmīgu mārketinga aktivitāšu pamatā ir patērētāju vajadzību apmierināšana. Uzņēmuma ir vispirms jāveic rūpīga izpēte , kuru produktu pielāgot noteiktajam tirgum, lai peļņas guvums atsvērtu izmaksas pielāgošanas procesam. Šī pielāgošana ir nepieciešama dažādo regulāciju un patērētāju uzvedības kraso atšķirību dēļ. Produkta pielāgošana kādam tirgum var radīt izmaiņas šajā produktā pielāgošanas procesu dēļ. Būtiskākās produktu standartizācijas atšķirības no pielāgošanas? Standartizācija- ir preces nepielāgošana atšķirīgiem tirgiem. Tā ir viena pamatprodukta, kurā netiek veiktas izmaiņas, izņemot, teksta tiešo tulkošanu, izmantošanu vairākiem tirgiem. Adaptācija- Preces pielāgošana atšķirīgiem lokāliem tirgiem. Tā ir vienas pamata preces, kurā tiek veiktas izmaiņas vienā vai vairākos elementos, izmantošanai starptautiskajam tirgum. Var mainīt pat iesaiņojumu, izskatu, teorētiski jebko , lai tas tiktu pielāgots attiecīgam tirgum. Preču un pakalpojumu kvalitātes nozīme starptautiskajos tirgos? Zīmols jeb brends ir produkta vārda, zīmes un tiesību aizsardzības kopa, kas apliecina produkta piederību uzņēmumam un atšķir to no konkurentu produktiem un kas nosaka patērētāju izvēli. Tirdzniecības marka ir katrs vārds, vārdu savienojums vai simbols, ko ir pieņēmis, kā arī izmanto kāds ražotājs vai organizācija, lai tādā veidā to produkciju vai pakalpojumus varētu atšķirt no citu firmu ražojumiem. Tirdzniecības marka var būt uzrādīta reklāmā, vai uz iepakojuma etiķetes, kā arī apzīmēta ar vārdu “registred”, vai ar simboliem “®” un “™”. Zīmola veidošana ir viens no galvenajiem jautājumiem produkta stratēģijā. Pazīstami zīmoli maksā augstāku cenu un dod iespēju uzņēmumiem veidot zīmolam lojālu tirgu. Par veiksmīgiem zīmoliem var uzskatīt tos zīmolus, kas ir labi adaptējušies konkrētajā vidē un, laikam ejot, ne tikai izdzīvojuši, bet kļuvuši vēl atpazīstamāki un nozīmīgāki, līdz ar to konkrētajam produktam palielinot tā pievienoto vērtību, attiecīgi - arī pelnot naudu. Produkta ar zīmolu izveide prasa ievērojamas ilgtermiņa investīcijas, it īpaši reklāmā, veicināšanā un iepakošanā. Tomēr ir kļūdaini domāt, ka reklāma veido zīmolu. Reklāma tikai piesaista uzmanību zīmolam. Tā var radīt interesi par zīmolu un sarunas par to. Zīmolus veido kopums, ieskaitot tādus instrumentus kā reklāma, sabiedriskās attiecības, sponsorēšana, notikumi, sociālās aktivitātes, klubi, runas personas utt. Īstais izaicinājums nesaistās ar reklāmas izvietošanu, bet gan ar mediju rosināšanu runāt par zīmol
- Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metodes
- Starptautiskā ekonomika
- Uzņēmumu kredītpolitika preču un pakalpojumu komerckredīta piešķiršanā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmumu kredītpolitika preču un pakalpojumu komerckredīta piešķiršanā
Конспект для университета78
-
Preču aprakstīšanas un kodēšanas harmonizētās sistēmas kritēriji un struktūra
Конспект для университета10
-
Preču un pakalpojumu eksports un imports
Конспект для университета9
-
Starptautiskā mārketinga komunikācija (preču noieta veicināšana)
Конспект для университета8
-
Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā un tiesiskā vide
Конспект для университета4