-
Preču virzīšana tirgū
Nr. | Название главы | Стр. |
I. | Mārketinga komunikāciju sistēma | |
II. | Reklāmas būtība, mērķi un veidi | |
III. | Produktu realizācijas veicināšanas būtība, mērķi un veidi | |
IV. | Sabiedrisko saskaru būtība, mērķi un veidi | |
V. | Tiešā mārketinga būtība, mērķi un veidi | |
VI. | Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un veidi |
Mārketinga komunikāciju plānošana
Mārketinga komunikāciju budžeta plānošanas metodes:
a. procents no realizācijas apjoma;
b. metode “mērķi – uzdevumi”;
c. ekspertu vērtējuma metode;
d. metode „paritāte ar konkurentiem”;
e. modelēšanas metode;
f. produkta/zīmola ieviešanas tirgū secības ievērošanas metode;
g. statistiskā prognozēšana;
h. tirgus testēšana;
i. spēku koncentrācijas lokālos tirgos
Mārketinga komunikāciju plānošanas faktori
sociālekonomiskie
tehnoloģiskie
tiesiskie
tirgus apstākļi:
tirgus tipi
produkta/zīmola raksturojums
produkta dzīves cikls
pircēju rīcība tirgū
produktu sadales kanālu vadīšana
Mārketinga komunikāciju svarīgums
patēriņa un lietišķā tirgū
Patēriņa tirgus Lietišķais tirgus
1. Reklāma
2. Produktu realizācijas veicināšana
3. Personīgas komunikācijas
4. Sabiedriskā saskare
…
Mārketinga komunikāciju raksturojums I Mārketinga komunikāciju sistēma; II Reklāmas būtība, mērķi un veidi; III Produktu realizācijas veicināšanas būtība, mērķi un veidi; IV Sabiedrisko saskaru būtība, mērķi un veidi; V Tiešā mārketinga būtība, mērķi un veidi; VI Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un veidi; VII Integrēto mārketinga komunikāciju (IMK) būtība. Mārketinga komunikāciju veidi Reklāma (advertising) Produktu realizācijas veicināšana (sales promotion) Sabiedriskās saskares (public relations) Tiešais mārketings (direct marketing) Personiskā apkalpošana (personal selling) Mārketinga komunikāciju klasifikācija Masu mārketinga komunikācijas - reklāma; produktu realizācijas veicināšana; sabiedriskā saskare Personalizētā mārketinga komunikācijas – tiešais mārketings; personiskā apkalpošana Reklāma ir apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikācijas veids, kuru veic identificēti reklāmdevēji, izmantojot dažādus komunikāciju līdzekļus, lai ietekmētu pircēju/ patērētāju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķus. Reklāmas raksturojumi - apmaksāts komunikācijas veids. - masu komunikācijas veids. - nepersonalizēts komunikācijas veids. - reklāmdevēja identifikācija. Reklāmas veidu struktūra Pēc satura: - komercreklāma; - sociālā reklāma; - politiskā reklāma Pēc aptveramās teritorijas: - starptautiska; - nacionāla; - reģionāla; - vietēja. Pēc izplatīšanas līdzekļiem: - televīzija; - laikraksti; - žurnāli; - interneta resursi; - radio; - vide; - kino; - katalogi; - iepakojums; - citi. Reklāmas mērķi un uzdevumi Reklāmas mērķi Reklāmas uzdevumi Informēt Informēt par jauniem produktiem un jau esošo produktu izmaiņām.Piedāvāt jaunus produktu izmantošanas veidus.Informēt par cenu maiņu.Izskaidrot produktu īpašības un īpatnības.Aprakstīt iespējamos pakalpojumus.Koriģēt maldīgos patērētāju priekšstatus par uzņēmumu, tā produktiem.Samazināt pircēju riska pakāpi.Veidot uzņēmuma tēlu (imidžu). Pārliecināt Veidot pārliecību par zīmola priekšrocībām. Orientēt pircēju uz jauno zīmolu. Mainīt pircēju uztveri par produkta īpašībām. Pārliecināt pircējus produkta konkurētspējas priekšrocībās. Atgādināt Atgādināt pircējam, ka produkts būs vajadzīgs jau tuvākajā laikā. Atgādināt pircējam, kur šo produktu var nopirkt. Saglabāt pircēja atmiņā priekšstatu par produktu sezonas beigšanās. Saglabāt pircēja atmiņā konkrētu produktu svarīgākās priekšrocības. Atgādināt par uzņēmuma atrašanās vietu un darbību. Pastiprināt Pastiprināt esošo pircēju viedokli par veiksmīgu produkta izvēli. Pastiprināt pircēju vēlēšanas veikt atkārtotus pirkumus. Pastiprināt esošo pircēju nodomus kļūst par lojāliem pircējiem.
- Preču virzīšana tirgū
- Produktu sadale un virzīšana tirgū
- Tirgus segmentēšana, mērķtirgus noteikšana un pozicionēšana tirgū
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Produktu sadale un virzīšana tirgū
Конспект для университета1
-
Tirgus segmentēšana, mērķtirgus noteikšana un pozicionēšana tirgū
Конспект для университета24
-
Sadales kanāli un produktu pārvietošana. Produktu virzīšana tirgū
Конспект для университета3
Оцененный! -
Sadales kanāli un produktu virzīšana tirgū
Конспект для университета6
-
Produkta virzīšana tirgū
Конспект для университета3