Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:316143
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Veikalos un lielveikalos pēc pašapkalpošanas metodes iesaiņojums dod iespēju atrisināt specifiskus tirdzniecības uzdevumus: piesaistīt uzmanību; izteikt produkta raksturlielumus; paaugstināt pircēja uzticību; radīt iespaidu par ražotāju un pārdevēju. Daudzi pircēji ir gatavi maksāt nedaudz vairāk par iepirkšanās ērtumu, preces ārējo izskatu, drošumu un prestižu, ko var panākt ar labu iesaiņojumu. Jauni iesaiņojuma veidi var dot daudz labuma un papildu peļņu ražotājiem.
Izvēloties produkta iesaiņojuma veidu, jāpieņem dažādi lēmumi un jāatrisina vairākas problēmas. Pirmkārt, jāizstrādā uzņēmuma koncepcija – jānosaka kāda nozīme iesaiņojumam būs attiecīgā produkta liktenī vai kāds būs iepakojuma mērķis. Piemēram, iesaiņojums var saglabāt kāda noteikta produkta īpašības, celt uzņēmuma prestižu, ar savu neparastumu piesaistīt pircēju uzmanību. utt. Otrkārt, jāizvēlas iesaiņojuma izmēri, forma, materiāls, krāsa, teksts un produkta markas jeb zīmola apzīmējums un izvietojums, kā arī, vai lietojami aizsardzības mehānismi pret viltojumiem. Treškārt, iesaiņojuma iekšējiem elementiem jābūt saistītiem ar ārējiem mārketinga elementiem – cenu, reklāmu u.c.
Iesaiņojumu var pārbaudīt ar četriem testiem. Ar inženiertestu pārbauda iesaiņojuma atbilstību dažādiem standartiem, drošības noteikumiem utt. Vizuālais tests dod iespēju pārliecināties par gaumīgo ārējo izskatu, elementu harmoniju, informācijas uzskatāmību, testa salasāmību u.tml. Pārdevēja testu organizē, lai pārdevēji novērtētu iesaiņojumu no pievilcības un tirgus virzības iespēju viedokļa. Pircēja tests vajadzīgs, lai pārliecinātos, vai iesaiņojums kopumā atbilst pircēju galvenajām prasībām.
Etiķete pilda dažādas funkcijas:
• produktu identifikācija;
• produktu šķirnes un klases apzīmējums;
• produkta izcelsmes apraksts;
• produkta īpašību apraksts;
• paņēmiens virzīšanai tirgū.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1329441
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация