Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:586343
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Suvenīru reklāma. Viens no patīkamiem reklāmas līdzekļu veidiem. Dāvinot dāvanu tajā pašā laikā sabiedrībā tiek reklamēts arī uzņēmums. Tie var būt atslēgas piekariņi, atstarotāji, zīmuļi somas, cepures u.c. priekšmeti, kuri tiek dāvināti patstāvīgiem klientiem, darbiniekiem un viņu bērniem, ka arī reklāmas kampaņas norises laikā. Uz katra suvenīra vienmēr bija izvietots „Statoil” zīmols.
Patērētāju uzmanības, lojalitātes un izvēles nemainīgumu nodrošina arī uzņēmuma lojalitātes programmas, kā, piemēram, degvielas atlaižu kartes, kuras tiek izsniegtās patērētājām atkarībā no patērēta degvielas daudzuma, kas rezultātā sniedz noteiktu atlaižu līmeni. Atlaides ir iespējamas ne tikai degvielas produktiem, bet arī dažādām DUS precēm. Uzņēmuma darbību var vērtēt kā ļoti aktīvu, jo uzņēmuma darbinieki piedalās arī dabas sakopšanā – talkās. Pie tam notiek sporta, kultūras un labdarības pasākumu sponsorēšana.
Ļoti populārs produkts un „Statoil” neatņemama darbības daļa ir kafija. Tāpēc tika uzsākta reklāmas kampaņa ar nosaukumu „Karstās kafijas kluba biedri”. Dzerot kafiju un krājot zīmogus, patērētājam ir iespēja laimēt termokrūzi, kurai virsū arī ir „Statoil” logo, tāpat, ka uz maisiņiem.
„Statoil” ir ļoti dinamisks uzņēmums, ar ļoti pārdomātu mārketinga stratēģiju un darbību, jo visiem reklāmas līdzekļiem ir pievērsta liela uzmanība, un tajos tika ieguldītas lielas summas, ar galējo mērķi popularizēt uzņēmuma tēlu, piesaistot patērētājus. Bet, manuprāt, uzņēmumam vajag vairāk izmantot reklāmas masu medijos, tāda veidā arvien vairāk popularizējot savus pakalpojumus un produktus. Tāpat tiek ieteikts pēc iespējas vairāk izmantot arī interneta palīdzību, jo mūsdienās, internets ir līdzeklis, kurš dod iespēju aptvert ļoti lielu auditoriju, neatkarīgi no vecuma, dzīves vietas un interesēm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация