Конспект
Технологии
Компьютеры, программирование, электроника
Produkta/pakalpojuma konverģence-
Produkta/pakalpojuma konverģence
Конспект2 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг
Klientu vajadzību individualizāciju ar var minēt strauji augošo uzņēmums, kas projektē, ražo un pārdod elektromobiļus un to piedziņas sastāvdaļas “Tesla”. Kā jau vienmēr auto iegādes procesā cilvēkiem ir dota izvēle izvēlēties motora tilpumu un citus auto ekstras . Tesla ir paplašinājis šo ekstru elementu skaitu piemēram dodot iespēju izvēlēties motoru, sēdvietu skaitu automašīnā, auto krāsu un riteņu disku krāsu.
3) Novērtējiet vienu no konkrēta uzņēmuma digitālā mārketinga kompleksa elementiem:
Mēs izvēlējāmies sieviešu modes preču uzņēmumu “Butterfly” un digitālo mārketinga elementu - virzīšana tirgū.
• Reklāma - Uzņēmuma automašīna, kas veic piegādes, ir viscaur apdrukāta ar uzņēmuma logo, kā īpašu pazīmi apdrukai varam minēt tās spīdēšanu tumšā laikā. Uzņēmuma vadītāja Elīna Didrihsone ir Latvijā atpazīstama ‘influencere’ ar 60 tūkstošiem sekotāju, līdz ar to uzņēmuma reklamēšana viņas profilā ir ļoti efektīva. Tāpat arī tiek izmantotas sponsorētas reklāmas, kuras parādās “Instagram” lietotāju profilos. Elīna sadarbojas arī ar Latvijā zināmām personībām, kuras iegādājas apģērbu “Butterfly” veikalā, un līdz ar to noreklamē uzņēmuma preci. Veikala skatlogā atrodas televizors, kas visu diennakti reklamē preci un rāda preču sortimentu.
…
Mēs izvēlējāmies sieviešu modes preču uzņēmumu “Butterfly” un digitālo mārketinga elementu - virzīšana tirgū. • Reklāma - Uzņēmuma automašīna, kas veic piegādes, ir viscaur apdrukāta ar uzņēmuma logo, kā īpašu pazīmi apdrukai varam minēt tās spīdēšanu tumšā laikā. Uzņēmuma vadītāja Elīna Didrihsone ir Latvijā atpazīstama ‘influencere’ ar 60 tūkstošiem sekotāju, līdz ar to uzņēmuma reklamēšana viņas profilā ir ļoti efektīva. Tāpat arī tiek izmantotas sponsorētas reklāmas, kuras parādās “Instagram” lietotāju profilos. Elīna sadarbojas arī ar Latvijā zināmām personībām, kuras iegādājas apģērbu “Butterfly” veikalā, un līdz ar to noreklamē uzņēmuma preci. Veikala skatlogā atrodas televizors, kas visu diennakti reklamē preci un rāda preču sortimentu. • Pārdošanas veicināšana - Veikals “Butterfly” bieži sniedz daudz dažādus īpašos piedāvājumus, piemēram, iepērkoties par noteiktu naudas summu ir iespējams saņemt dāvanas no sadarbības partneriem vai paša veikala, “Omniva” piegāde par brīvu. Kā arī tiek rīkoti konkursi, kur ir liela iespēja laimēt dāvanu kartes un dāvanas no sadarbības partneriem (“Family Hair frizētava”, “Es mīlu kafiju”, “LuLu”, “Annas Pērle”, “Chi Baltic” un daudzi citi) par ievērojamu naudas summu. • Sabiedriskās attiecības - Elīna, veikala vadītāja, sniedz intervijas, kuras tiek publicētas interneta žurnālos, piedalās sarunu šovos, piemēram, šovs “Personība” ar Maiju Rozīti, piedalījās raidījumā “Stilistu kaujas”, tādā veidā iegūstot arvien lielāku atpazīstamību un piesaistot arvien vairāk klientus. • Tiešsaistes mārketings - ir pieejami individuālie piedāvājumi par palielinātu naudas samaksu, piemēram, Elīnas mamma, kura ir šuvēja, šuj preci uz pasūtījumu, individuāli nomērot klientu un izrunājot atsevišķas nianses.
-
Elektrisko apakšstaciju 2.laboratorijas darbs
Конспект5 Компьютеры, программирование, электроника, Энергетика
- Kiberkultūra
-
Produkta/pakalpojuma konverģence
Конспект2 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kiberkultūra
Конспект для университета2
Оцененный! -
Elektrisko apakšstaciju 2.laboratorijas darbs
Конспект для университета5
-
Laboratorijas darbi e-komercijā
Конспект для университета7
-
Starptautiskā mārketinga vadīšana
Конспект для университета3
-
Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas
Конспект для университета7