Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:717375
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Reklāmas ziņojumi netiek izdomāti vienas pēkšņi, vienas dienas laikā, tie tiek formulēti, lai sasniegtu noteiktus mērķus. Stratēģijas tiek izstrādātas izejot no mērķu sasniegšana. Tas viss tiek veikts plānošanas procesa ietvaros. [3., 238]
Plaša nozīmē plānošanu saprot kā vadības procesu, kas ļauj formulēt mērķus un to sasniegšanas ceļus. [2., 360]
Mārketinga plāni ir kopējas uzņēmuma plānošanas sistēmas sastāvdaļas. Mārketinga plāns ir rakstisks dokuments, kas apraksta mārketinga elementu izmantošanas stratēģijas, mērķu sasniegšanai. Tas analizē mārketinga situāciju, noteic problēmas, izskaidro uzņēmuma mārketinga resursus, formulē mērķus un lēmumu pieņemšanas taktiku. [3., 241]
Mārketinga plāns uzņēmumam dod veselu virkni svarīgu priekšrocību. Galvenie no tām ir:
1. visa uzņēmuma darbības analīze un kontrole, tajā skaitā arī uzņēmuma reklāmas darbības analīze un kontrole;
2. tiek noteikta reklāmas loma mārketinga sistēmā;
3. reklāmas resursi tiek koncentrēti svarīgos virzienos;
4. tiek noteiktas reklāmas ilglaicīgas perspektīvas;
reklāmas budžeta efektīvāka izmantošana. [2., 362]
Reklāmas plāni savukārt ir viens no mārketinga plānošanas sistēmas sastāvdaļām. Tāda pieeja ļauj veikt uzņēmuma reklāmas darbību augstā, efektīvā līmenī.
Reklāmas plāns atspoguļo trīs elementus:
 Mērķa auditorijas noteikšana: uz kuriem cilvēkiem tiek orientēta reklāma.
 Reklāmas ziņojuma stratēģija: ko reklāmā grib pateikt.
 Reklāmas līdzekļu stratēģija: kur un kā tiek veikts kontakts ar patērētājiem. [3., 244]
Plānošanas process sākas ar uzņēmuma galveno mērķu formulēšanas, tajā skaitā arī misijas formulēšanas.
Pēc tam vadītājiem ir jānosaka galvenie mērķu sasniegšanas virzieni. Šo virzienu izvēli nosaka ļoti daudz iekšējo un ārējo faktoru. Faktoru analīzi veic ar situācijas analīzi.[2., 361]
Situācijas analīze tiek veikta sekojošos virzienos:
1. iekšējās vides analīze
2. ārējās vides analīze
3. nākotnes stratēģisko alternatīvu analīze. [2., 362]
Uzņēmuma mārketinga mērķu noteikšana ir loģisks situācijas analīzes turpinājums. Tiek noskaidrotas uzņēmuma vieta tirgū, tirgus situācijas prognozes, draudi un iespējas, stiprās un vājās uzņēmuma puses.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1128713
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация