Lattelecom kā galveno negatīvo faktoru, kas apdraudz uzņēmuma pastāvēšanu nosauc iedzīvotāju(klientu) pirktspēju, taču ar piepildi, kas tas nav drauds uzņēmuma pastāvēšana, bet gan viens no faktoriem, kas ietekmē uzņēmuma izaugsmi, tāpēc tas ir jāņem vērā. Protams, arī jebkura cita mērķa grupa var radīt negatīvus faktorus uzņēmuma izaugsmei un attīstībai ar savu rīcību.
„Publiski izskanējusi informācija, kas neatbilst patiesībai, loģiski, ka uzņēmums nekavējoties reaģē un sazinās ar informācijas avotu, lai precizētu ziņu, sniegtu papildus informāciju vai komentāru. Lai turpmāk izvairītos no līdzīgiem negatīviem komentāriem, uzņēmums veic proaktīvu komunikācijas darbu un veido attiecības gan ar medjiem, gan citām auditorijām, kas ietekmē vai veido viedokli par Lattelecom.”7
SECINĀJUMI:
1. Lattelecom ir lielākais elektronisko pakalpojumu sniedzējs Latvijā;
2. Lattelecom galvenās mērķa grupas ir klienti(privātie un juridiskie), valsts un pašvaldības iestādes, mediji, viedokļu līderi, konkurenti, akcionāri, politiķi un citi;
3. Ar mērķa grupām uzņēmums strādā izmantojot reklāmas, kā arī kominikāciju internetā un sociālajos mēdijos, tādos kā draugiem.lv, twitter un facebook;
4. Uzņēmums uzskata, ka jebkura no mērķa grupām var arī būt pretenziju grupa, kura vēršas pret uzņēmumu;
5. Lattelecom ātri reaģē uz publiski izskanējuši informāciju, kura ir nepatiesa par uzņēmuma darbību un nekavējoties sazinas ar informācijas avotu, lai sniegtu informāciju un komentētu situāciju.
…