Jauno produktu plānošanas process sevī iekļauj vairākus posmus – no ideju izstrādāšanas līdz produkcijas realizācijai. Šī procesa ietvaros uzņēmums nosaka potenciālās iespējas, iegūst patērētāju viedokli, attīsta produkciju, izmēģina to un virza tirgū. Darbu pie idejas attīstīšanas var pārtraukt jebkurā momentā. Izdevumi palielinās līdz ar virzību procesa ietvaros. Mūsdienās uzņēmumi izlieto daudz resursu un tērē lielus naudas līdzekļus agrīnajos produkcijas plānošanas posmos, tādēļ tērē daudz mazāk turpmākajos.
Darba mērķis ir izpētīt jauno produktu attīstības procesu un izanalizēt virzīšanas nozīmi produkta realizācijā uzņēmuma „Adugs” piemērā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika noteikti sekojošie darbā risināmie uzdevumi:
1.Iepazīties ar pieejamo informāciju par Grieķiju;
2.Pilnveidot savas zināšanas par reklāmu, pārdošanas veicināšanu, netiešo reklāmu, tiešu pārdošanu, mārketinga mix elementiem;
3.Noskaidrot jaunā produkta jēdzienu;
4.Noteikt jauno produktu virzīšanas metodes;
5.Izdarīt secinājumus par uzņēmumu SIA „Adugs” virzīšanās iespējām Grieķijas tirgū.
Pētījuma novitāte – SIA „Adugs” produkcijas ieviešanas iespējas Grieķijas tirgū.
Metodes:
1.Teorētiskās literatūras analīze;
2.Pētnieciska metode;
3.Loģiski konstruktīvā.
Pētījuma periods – 2009.gada oktobris.…