Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:542489
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi
Veicot noteiktus pētījumus rodas tādi galvenie jautājumi, kā: vai izmantot centralizētu, koordinētu vai decentralizētu pieeju, vai iesaistīties ārējos pētniecības pakalpojumus. Kontroles līmenis, ko veic korporācijas galvenā mītne īstenojot pār starptautiskā mārketinga pētniecības aktivitātēm, ir vispārējā organizācijas struktūra par firmas lēmumu raksturu un nozīmi, kas ir jāpieņem. Trīs galvenās pieejas starptautisko pētījumu organizēšana ir: centralizēta, koordinēta un decentralizēta pieeja.
Centralizētā pieeja sniedz skaidru vispārēju kontroli no galvenās mītnes. Visa pētījuma specifika tiek fokusēta uz spiedienu un dizainu, kas ir vērsti uz mājas biroju, un nosūta uz vietējo valsti ieviešamās operācijas. Savāktās informācijas turpmākā analīze atkal notiek galvenajā mītnē. Piemēram, pieeja var būt diezgan vērtīga, ja starptautiskā mārketinga pētījumi ir paredzēti, lai ietekmētu korporatīvo politiku un stratēģiju. Tas arī nodrošina, ka starptautiskā mārketinga pētījumi joprojām ir salīdzināmi viens ar otru. Tomēr no otras puses risks eksistē. Piemēram, galvenā mītne var pietiekami nepārzināt vietējā tirgus situāciju, lai pienācīgi spētu pielāgot pētījumus. Arī galvenās mītnes kultūra var būt tā, kas ietekmē pētījuma aktivitātes. Rezultātā mītnes personāls var būt pārāk maz vai nepietiekami kvalificēts, lai nodrošinātu pienācīgu norādījumus vairākiem starptautiskajiem mārketinga pētījumiem.
Decentralizēta pieeja prasa korporācijas galvenajām mītnēm norādīt uz galvenajām pētījuma aktivitātēm un to turpmāko izstrādi, un īstenošanu konkrētajā valstī. Viss pētījums tiek veikts uz vietas, konkrētai valstij uzraugot darbību, un tikai gala ziņojums ir paredzēts galvenajai mītnei. Šī pieejai ir īpaša vērtība, ja starptautiskais tirgus ievērojami atšķiras, jo ļauj detalizētu pielāgošanos vietējiem apstākļiem. Tomēr, pētniecības darbības valsti pa valstij pamats var izraisīt nevajadzīgas dublēšanās, zināšanu pārnešanas un salīdzināmu rezultātu trūkumu.
Starptautiskā mārketinga pētījumu aktivitātes vienmēr veic, ievērojot organizatorisko struktūru firmās. Ideāli, ja tiek rasts vidusceļš starp centralizāciju un decentralizāciju, ja vienlaikus- tiek ļauta vietējo elastība, un notiek nepārtraukta informācijas apmaiņai korporācijas. Piemēram, firmu starptautiskajā aktivitāšu izaugsmē informācijas apmaiņa kļūst īpaši svarīga, jo globālā, nevis vietējā optimizācija ir galvenais mērķis multinacionālajām korporācijām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация