Конспект
Предпринимательство и право
Экономика
Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas ...-
Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma
Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi
Veicot noteiktus pētījumus rodas tādi galvenie jautājumi, kā: vai izmantot centralizētu, koordinētu vai decentralizētu pieeju, vai iesaistīties ārējos pētniecības pakalpojumus. Kontroles līmenis, ko veic korporācijas galvenā mītne īstenojot pār starptautiskā mārketinga pētniecības aktivitātēm, ir vispārējā organizācijas struktūra par firmas lēmumu raksturu un nozīmi, kas ir jāpieņem. Trīs galvenās pieejas starptautisko pētījumu organizēšana ir: centralizēta, koordinēta un decentralizēta pieeja.
Centralizētā pieeja sniedz skaidru vispārēju kontroli no galvenās mītnes. Visa pētījuma specifika tiek fokusēta uz spiedienu un dizainu, kas ir vērsti uz mājas biroju, un nosūta uz vietējo valsti ieviešamās operācijas. Savāktās informācijas turpmākā analīze atkal notiek galvenajā mītnē. Piemēram, pieeja var būt diezgan vērtīga, ja starptautiskā mārketinga pētījumi ir paredzēti, lai ietekmētu korporatīvo politiku un stratēģiju. Tas arī nodrošina, ka starptautiskā mārketinga pētījumi joprojām ir salīdzināmi viens ar otru. Tomēr no otras puses risks eksistē. Piemēram, galvenā mītne var pietiekami nepārzināt vietējā tirgus situāciju, lai pienācīgi spētu pielāgot pētījumus. Arī galvenās mītnes kultūra var būt tā, kas ietekmē pētījuma aktivitātes. Rezultātā mītnes personāls var būt pārāk maz vai nepietiekami kvalificēts, lai nodrošinātu pienācīgu norādījumus vairākiem starptautiskajiem mārketinga pētījumiem.
Decentralizēta pieeja prasa korporācijas galvenajām mītnēm norādīt uz galvenajām pētījuma aktivitātēm un to turpmāko izstrādi, un īstenošanu konkrētajā valstī. Viss pētījums tiek veikts uz vietas, konkrētai valstij uzraugot darbību, un tikai gala ziņojums ir paredzēts galvenajai mītnei. Šī pieejai ir īpaša vērtība, ja starptautiskais tirgus ievērojami atšķiras, jo ļauj detalizētu pielāgošanos vietējiem apstākļiem. Tomēr, pētniecības darbības valsti pa valstij pamats var izraisīt nevajadzīgas dublēšanās, zināšanu pārnešanas un salīdzināmu rezultātu trūkumu.
Starptautiskā mārketinga pētījumu aktivitātes vienmēr veic, ievērojot organizatorisko struktūru firmās. Ideāli, ja tiek rasts vidusceļš starp centralizāciju un decentralizāciju, ja vienlaikus- tiek ļauta vietējo elastība, un notiek nepārtraukta informācijas apmaiņai korporācijas. Piemēram, firmu starptautiskajā aktivitāšu izaugsmē informācijas apmaiņa kļūst īpaši svarīga, jo globālā, nevis vietējā optimizācija ir galvenais mērķis multinacionālajām korporācijām.
…
STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PĒTĪJUMI, ANALĪZE, INFORMĀCIJAS SISTĒMA. MĀRKETINGA PLĀNS. Starptautiskā mārketinga pētniecība seko tiem pašiem soļiem, kas raksturīga vietējam mārketingam. Sākot ar pētāmās problēmas definīciju un pētījuma attīstības plānu interpretāciju, beidzot ar ziņojumiem par rezultātiem. Bieži šie pētījumi saskaras ar daudzām un dažādām problēmām. Vietējā mārketinga pētniecība apskata diezgan viendabīgus tirgus vienā valstī. Savukārt starptautiskais mārketings apskata dažādus tirgus daudzās dažādās valstīs. Šie tirgi lielākoties ir ļoti atšķirīgi pēc to ekonomiskās attīstības, kultūras, muitām un pirkšanas paradumiem. Neskatoties uz šīm problēmām, starptautiskais mārketings kļūst ar vien izplatītāks, tāpēc arī starptautiskā mārketinga izpēte paplašinās. Globālajām organizācijām neatliek citas iespējas kā vien veikt šos pētījumus. Jo, neskatoties uz to, ka starptautiskā tirgus izpēte nav lēta, šīs izpētes neveikšana uzņēmumam var izmaksāt krietni dārgāk- gan no zaudētu iespēju viedokļa, gan no ieguldīto līdzekļu zuduma. Kopumā lielākā daļa problēmu, kas saistās ar starptautisko mārketingu ir pārvaramas un novēršamas. Galvenā atšķirība, kas pastāv starp vietējo mārketingu un starptautisko ir dalībvalstu skaits un vide biznesam. Kā rezultātā visas mārketinga koncepcijas, procesi un principi ir universāli, jo tiek izmantoti visās valstīs. Ikviena uzņēmēja biznesa mērķis būs gūt peļņu ar sekmīgu cenu politiku un virzīšanu tirgū, neatkarīgi no tā, vai bizness notiek Teksasā vai Tanzānijā.
- Pasaules saimniecība un starptautiskā tirdzniecība
- Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma
- Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pasaules saimniecība un starptautiskā tirdzniecība
Конспект для университета4
-
Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)
Конспект для университета3
-
Starptautiskā mārketinga pētījumi. Starptautiskais mārketings
Конспект для университета3
-
Starptautiskā mārketinga komunikācija (preču noieta veicināšana)
Конспект для университета8
-
Starptautiskā mārketinga komunikācija
Конспект для университета4