Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:833527
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.09.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Ja pirmajās divās produkta dzīves cikla stadijās produkta izgudrotāj valstij ir salīdzinošas priekšrocības tā ražošanā, tad trešajā stadijā tās pāriet pie atdarinātāj valsts, uz kuru pāriet novecojošā modeļa ražošana. Preces eksports tiek nomainīts ar importu.
Tehnoloģiskā pārrāvuma teorija. Nevienmērības rezultātā zinātniski- tehniskie jaunievedumi progresē vienā no ražošanas nozarēm, kas sākotnēji izveidojas vienā vai vairākās vadošajās valstīs. Pateicoties esošajai situācijai šīs valstis konkrēta laika periodā ieņem monopolstāvokli pasaulē jauna produkta ražošanā un realizācijā. Tādā veidā preces sākotnējās ražotājvalsts pārākums ir radušā tehnoloģiskā pārrāvuma rezultāts atsevišķu valstu attīstības līmenī. Šāda situācija var ienest izmaiņas valsts ārējās tirdzniecības specializācijā, stimulējot to daļēji vai pilnībā atteikties no tradicionālās produkcijas izlaišanas, kuras ražošanā tai ir salīdzinošās priekšrocības, kā arī sākt ražot oriģinālo, pasaulē vēl neesošu produkciju.
Priekšroku līdzības teorija. Amerikāņu ekonomists S. Linders uzskata, ka starptautiskā tirdzniecība ar rūpniecības precēm tirdzniecības plūsmas virziens ir atkarīgs gan no pieprasījuma, gan piedāvājuma rakstura. Viņš izvirzīja hipotēzi par to, ka konkrētā valstī ražoto preču piedāvājums nesakrīt ar preču patērētāju dažādajām vēlmēm. Starptautiskā tirdzniecība ir līdzeklis ir iespēja iegūt no vietējā preču piedāvājuma „pazudušās” preces. Liela nozīme, izvēloties partnervalstis, ir dzīves līmeņa līdzībām un tam atbilstošiem dzīves standartiem. Šādās valstīs patērētāji cenšas patērēt līdzība asortimenta un kvalitātes preces, kas arī paskaidro rūpnieciski attīstīto valstu pārsvaru ārējā tirdzniecībā salīdzinājumā ar valstīm, kurām ir tāds pats ekonomiskās attīstības līmenis.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация