-
Starptautiskais mārketings
STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PAMATKONCEPCIJAS
Ražošanas koncepcija
Produkta koncepcija
Pārdošanas (noieta) koncepcija
Mārketinga (klienta) koncepcija
Sociālā mārketinga koncepcija
4 MĀRKETINGA VEIDI, KAS RAKSTURO STARPTAUTISKOS EKONOMISKOS SAKARUS
Nacionālais mārketings
Eksporta mārketings
Starptautiskais mārketings
Globālais mārketings
STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA VIDE
Vietējā (iekšējā) vide nosaka un koriģē uzņēmuma darbību, pirms tā iziet ārvalstu tirgū:
Kontrolējamie faktori (preces, cena, tarifi, sadales kanāli un preču kustība, noieta stimulēšana), - tiek kontrolēti no uzņēmuma puses;
Nekontrolējamie faktori ( situācija ekonomikā, politikā, konkurence, sociālais stāvoklis sabiedrībā), - uzņēmumam jārēķinās ar tiem.
Ārvalstu (ārējā) vide pavada uzņēmuma darbību ārvalstu tirgū:
Kontrolējamie faktori - eksporta preces, starptautiskā cena, tarifi, sadales kanāli un preču kustība, pieprasījuma veidošana un noieta stimulēšana, sabiedriskās domas veidošana;
Nekontrolējamie faktori - vietējie politiskie spēki un ietekmes, situācija ekonomikā, ģeogrāfiskā vide, infrastruktūra, tehnikas attīstība, konkurētspēja, kultūra, valoda, reliģija, vērtības un attieksme, izglītība, māksla utt.
STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PRINCIPI UN METODES
Starptautiskais mārketings ir objektīvas process, kuru nosaka šodienas pasaules sabiedrības stāvoklis.
Galvenie tā rašanās priekšnoteikumi:
Neatkarīgas valstis un to savienības, starptautiskā un nacionālā likumdošana;
Pieprasījums lielāks par piedāvājumu;
Nacionālās valūtas sistēma;
Ražošanas attīstība;
Attīstīta tirgus infrastruktūra;
Iedzīvotāju dzīves līmeņa paaugstināšanās un attiecīgi pieprasījuma pieaugums;
Uzņēmuma tiekšanās pēc tirgus paplašināšanas un peļņas pieauguma;
Patērētāju uzvedība dažādās valstīs;
Ražošanas sadarbības attīstība.…
STARPTAUTISKAIS MĀRKETINGS STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA KONCEPCIJA Iziešana pasaules tirgū ir šodienas ekonomikas nepieciešamība. Starptautiskā tirgus raksturlielumi: - Attiecīgo valstu pirktspēja - Esošā specifika, ko nosaka ģeogrāfiskie, klimatiskie, nacionālie, kultūras, reliģijas un politiskie apstākļi STARPTAUTISKAIS MĀRKETINGS Starptautiskais mārketings ir noteikts domāšanas un lēmumu pieņemšanas veids, vadoties no visu patērētāju vajadzībām gan savā valstī, gan citās. Nozīmīgas atšķirības starp mārketingu vietējā tirgū vai ārvalstīs nav, jo visur tiek izmantotas vienas un tās pašas mārketinga darbības metodes un principi. Tomēr pasaules tirgum piemīt noteiktas īpatnības, sava specifika, kas ir jāņem vērā uzņēmējam. MĀRKTETINGA STARPTAUTISKIE ASPEKTI Uzņēmumi darbojas starptautiskajā tirgū pārsvarā divu iemeslu dēļ: 1) Preču un izejvielu iepirkšana citās valstīs; 2) Preču pārdošana citās valstīs ir izdevīga 3) Ražotnes un darbaspēka izmaksas ir izdevīgākas. Starpvalstu sadarbības attīstība veicina arī ekonomisko procesu attīstību, ražošanas un tirdzniecības kooperāciju, apmaiņu zinātnes un pētījumu jomā.
- Mārketings
- Mārketings
- Starptautiskais mārketings
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketings
Конспект для университета6
-
Mārketings
Конспект для университета8
-
Mārketings mūsu dzīvē
Конспект для университета5
-
Starptautiskā reklāma un mārketings
Конспект для университета5
-
Noieta mārketings jeb tirgzinības, tā loma noieta politikas izstrādāšanā
Конспект для университета36