Uz mūsdienu etapa lielu nozīmi iegūst ekonomisku pārvaldes metožu pilnveidošana, kas ir izveidotas uz starptautiskā mārketinga pielietojuma. Sakarā ar to ceļas firmas globālas stratēģijas izstrādāšanas loma, kas ir izveidota uz konkrētu produkcijas ainu ražošanas ilglaicīgas un stabilas orientācijas uz noteiktus tirgus daudzās valstīs. piemērojot savējās ražošanas un noietu programmas pie konkrētiem tirgiem, starptautiskās firmas vadās pēc centieniem saņemt profītu no starpības ekonomiskā situācijā dažādu valstu tirgos, iekarot jauni vai noturēt vecas pozīcijas, nodrošināt savējos uzņēmumus izejvielas avotiem, lietot zinātniski tehniska progresa augļus.
Jēga un mārketinga saturs kā pārvaldes funkcijas ir firmas zinātniski tehniskas un ražotniski-noietas darbības attīstības mērķu definēšana, kas ir nosūtīta uz nodrošinājumu ieradās uz pasaules tirgus un atspulga prasību uzskaites bāzes to firmas attīstības plānos. Starptautiskais mārketings ir aplūkojams kā specifiska pārvaldes funkcija, kas piemīt pamatvilcienos lielām starptautiskām firmām, kas izmanto jebkurus līdzekļus, lai nodrošinātu savējās intereses.
Ražošanas starptautiskās mārketingu darbības mērķis uz konkrētu preču izlaidumu visiem, daudzi vai dažu tirgu. Tā pamatojums tiek ietverts mārketinga programmā, kura ir galvena ražošanas plānošanas pa katru produktu katrā ražošanas kompānijas nodaļā, kas uzstājas kā peļņas centrs.…