Darbā apskatīta The Coca-Cola Company rašanās un attīstības vēsture, parādītas mārketinga aktivitātes un produkcijas izplatība visos pasaules reģionos.
Coca-Cola ir pasaulē vērtīgākais zīmols, un, kā uzskata pats uzņēmums – viņi ir viena maza daļa no visa labā, kas notiek šajā pasaulē. Lai saprastu Coca-Colas ilgtspējīguma stratēģiju, ir jāizprot Coca-Colas sistēmu, kas palīdz saniegt mērķus vairāk nekā 200 valstīs visā pasaulē, vietējās sabiedrības klātbūtni un iespēju būtiski atšķirties no citiem līdzīgiem uzņēmumiem.
Coca-Colas sistēma ietver The Coca-Cola Company un tās pudeļu iepildīšanas partnerus. Sistēma darbojas vairāk nekā 200 valstīs, tirgū ir vairāk nekā 500 zīmolu un 3500 dzērienu produktu, kuru kopējais pārdošanas apjoms dienā ir 1.8 biljoni porciju.