Tiešās pārdošanas analīze uzņēmuma “Oriflame”
Viens no mārketinga komunikāciju veidiem ir tiešā pārdošana. Tiešā pārdošana ir profesionālu cilvēku izmantošana, lai pārliecinātu klientu nopirkt preci. Tiešā pārdošana ir pircēja (klienta) vārdiska iepazīstināšana ar produktu, sarunājoties ar vienu vai vairākiem potenciālajiem pircējiem, ar mērķi pārdot. Uzņēmumam, kas ražo preces rūpniecībai, ir vajadzīgi savi aģenti Tiešā pārdošana ir profesionālu cilvēku izmantošana, lai pārliecinātu klientu nopirkt preci. Tiešā pārdošana ir pircēja (klienta) vārdiska iepazīstināšana ar produktu, sarunājoties ar vienu vai vairākiem potenciālajiem pircējiem, ar mērķi pārdot. Galvenā tiešās pārdošanas priekšrocība ir iespēja pielāgot informāciju konkrētajam klientam, nekavējoši atbildēt uz jautājumiem un reaģēt, ja klients izrāda interesi. Katram virzīšanas veidam ir savas priekšrocības un trūkumi. Parasti uzņēmums kombinē dažādus virzīšanas veidus.
Tiešās pārdošanas analīze uzņēmuma “Oriflame”
1967. gadā divi brāļi - Jonas un Roberts af Jokniki kopā ar draugu Bengtu Helstenu dibināja kompāniju - tiešās tirdzniecības skaistumkopšanas kompāniju, kas šobrīd darbojas jau 62 pasaules valstīs. Zviedriski, dabīgi, inovatīvi produkti pie patērētājiem nonāk, pateicoties 3,3 miljoniem Oriflame Skaistuma Konsultantu, kas, kopā strādājot, ļauj kompānijai sasniegt 1,3 miljardu lielu ikgadēju pārdošanu. Neskatoties uz straujo izaugsmi, Oriflame nekad nav aizmirsusi sava biznesa pamatnostādni - dabiska zviedru kosmētika, ko draugs pārdod draugam.