Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:853730
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.10.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
• Polijas iedzīvotāju zivju un jūras produktu patēriņš ir relatīvi neliels, un tas nepalielinās.
• Iedzīvotāju zivju un jūras produktu patēriņā dominē relatīvi lētāki produkti. Cena ir nozīmīgs faktors Polijas zivju pārstrādes izejvielu importa tirgū.
• Patērētāju izpratne mainās, pieaugot veselīgāka dzīvesveida popularitātei, t.sk. veselīga uztura. Pie veselīga uztura produktiem pieskaitāmi surimi.
• Gados jaunu un ekonomiski aktīvu iedzīvotāju interese pārvirzās uz viegli un ātri pagatavojamiem veselīgiem zivju produktiem. Šajā patērētāju grupā ražotāju piedāvājums fokusējas uz tādiem tīriem produktiem, kuru sastāvā neietilpst konservanti, garšas pastiprinātāji un citas sintētiskas sastāvdaļas.
• Polijas vietējie ražotāji piedāvā augstas kvalitātes konkurētspējīgu zivju konservu produkciju gan vietējā tirgū, gan arī ārzemju tirgos, bet surimi produkciju ļoti ierobežotā daudzumā.
• Vietējo ražotāju piedāvājumā tiek attīstīti spēcīgi un atpazīstami zīmoli. Zivju produktu piegādes ķēdē darbojas gan parastie, gan arī specializētie vairumtirgotāji
• Konkurenci tirgū saasina arī lielāko mazumtirdzniecības ķēžu privātie zīmoli.

IETEIKUMI
• Polijas tirgū nepieciešams piedāvāt kvalitatīvus, īpaši atsevišķiem patērētāju segmentiem izveidotus ātri pagatavojamus produktus daudzveidīgā iepakojumā ar pazeminātu konservantu un garšas pastiprinātāju saturu par augstākām cenām, izceļot kvalitātes, izcelsmes un veselīguma faktorus.
• Sakarā ar nelielo un šauro piedāvājumu tirgū ir iespējams Latvijas zivju produktu piedāvājuma pieaugums. Pietiekami lielu apjomu pastāvīga surimi produkcijas piedāvājuma gadījumā, izplatīšana Polijas tirgū ir iespējama ar parasto vai specializēto vairumtirgotāju palīdzību.
• Latvijas zivju produktu izplatīšana ir iespējama ar mazumtirdzniecības ķēžu privātiem zīmoliem.
• Polijas un ES tirgū nepieciešams virzīt spēcīgus Latvijas zīmolus ar labu atpazīstamību, kuras nodrošināšanai ir lietderīgi tirgus veicināšanas pasākumi.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1388305
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация