Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:211824
Оценка:
Опубликованно: 02.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Tirgvedības komunikācijas ir spēks, kurš virza uzņēmumu, jo komunikācijas idejas interpretācija, atgriezeniskās informācijas sniegšana ir tas, kas ļauj uzņēmumam pieņemt jaunus komunikāciju lēmumus atbilstoši tirgus dalībnieku prasībām. Tirgvedības komunikāciju attīstīšana nodrošina uzņēmuma tirgvedības un līdz ar to arī paša uzņēmuma pastāvēšanu un dinamisku attīstību.
Reklāmas būtība
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaule ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidolu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.
Reklāmai pastāv trīs veidi: informatīvā, pārliecinošā un atgādinošā. Katrs reklāmas veids ir atkarīgs no tā, kurā “dzīvesciklā” prece atrodas.
Informatīva reklāma. Stāsta par jaunas preces ienākšanu tirgū jeb par vecās preces jaunām īpašībām (piem., Gillette Ultra, Duracell Plus utt.). Bez tam parādās informācija par cenu izmaiņām, reklāma cenšas kliedēt patērētāju šaubas un piesardzību, formē pircēja priekšstatus par produktu. Šo reklāmas veidu izmanto, kad prece ir ieviešanas stadijā.
Pierunājoša reklāma. Veido priekšroku vajadzīgai precei, pārvilina pircējus no konkurentiem. Maina patērētāja priekšstatus par preci, mēģina viņu pierunāt iegādāties preci neatliekot to uz vēlāku laiku. Pierunājošai reklāmai ir liela nozīme, kad palielinās pieprasījums pēc produkta. “Salīdzinot” ar pārējām precēm, tā cenšas panākt, lai ikviens izmēģinātu šo reklamējamo preci un noturēt jau esošos klientus. Tiek lietota preces augšanas stadijā.
Atgādinošā reklāma. Reklāmdevēja mērķis ir atgādināt pircējam, ka prece var būt nepieciešama tuvākajā nākotnē, atgādināt, kur un kad preci var nopirkt. Uzturēt pircēju interesi visa gada garumā, kā arī saglabāt pozitīvās izjūtas tiem, kas jau iegādājušies šo preci. Tāpēc, piemēram, lielākās atlaides divriteņiem ir ziemā, bet kažokādām – vasarā.…

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1147282
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация