Regulāri mazumtirdzniecības vietās tiek rīkoti reklāmās pasākumi - produktu degustācijas ar mērķi patērētājus informēt, atgādināt par produktu un zīmolu. Tāpat veikalos izmanto grafiskos reklāmas līdzekļus – reklāmas lapiņas, vobleri, arī dekoratīvos līdzekļus – ar personalizētiem banneriem apliekot preču grozus vai plauktu malas.
Patreiz visspilgtākā “Hanzas Maiznīcas” pārdošanas veicināšanas aktivitāte ir kampaņa ar saukli “Laimīgs tas, kam Pļavas maize”, kur balvās tiek piedāvāti viedtālrunis un viedpulkstenis. Šīs ierīces svarīgas arī bērniem pirmskolas un sākumskolas vecumā un viņi šīs lietas sasaista ar vārdu “laimīgs” no reklāmas materiāliem ar savām vēlmēm un reklāma strādā emocionālajā līmenī. Ja pieaugušais, neskatoties uz reklāmu, izvērtēs savu pirkumu racionāli, bet bērnu emociju ietekmēti, pakļausies reklāmai, tādejādi veicinot uzņēmuma preču noietu. Ja patērētājam vērtība ir viņa ģimene, bērni, tad daļa pirkumu būs orientēta uz ģimenes vēlmju un vajadzību apmierināšanu. Un to arī uzņēmums veiksmīgi izmanto!
No mārketinga viedokļa ir svarīgi, lai produkta zīmols atrastos patērētāja operatīvajā atmiņā. Reklāma bieži vien meklē iespēju iespraukties mūsu atmiņas failos, lai vajadzības gadījumā uzrunātu patērētāju.…