Uzņēmuma SIA „Lido” uzņēmējdarbības analīze un attīstības perspektīvas.
LIDO Atpūtas centru Rīgā Krasta ielā 76 atklāja 1999. gada nogalē. Tas iekļaujas LIDO uzņēmumu tīklā, kura īpašnieks ir Gunārs Ķirsons. Kopumā LIDO ēdināšanas uzņēmumu tīklu veido 8 bistro, kā arī LIDO Atpūtas centrs, kas savā ziņā ir kļuvis par Rīgas un Latvijas vizītkarti. „Lido” ir tautas restorāna tipa ēdināšanas uzņēmums, kā arī plašas iespējas brīvā laika pavadīšanai, tātad šis uzņēmums ietver arī izklaides sfēru. Šeit var baudīt lieliskas maltītes jebkurā diennakts laikā, sortiments ir plašs un ikvienam ir iespēja nobaudīt to tīkamāko.
SIA „Lido” ir plaša pakalpojumu sfēra, taču galvenokārt tā ir ražošanas sfēra, kura pilda apkalpošanas veidu, kā arī darba izpildīšanu veidu, ko veic nepieciešamā amata cilvēki. Ražošanas uzņēmējdarbība ir process, kurā tiek radītas materiālas un garīgas vērtības, tāpēc uzņēmums LIDO ir lielisks piemērs ražošanas sfērā, jo sniedz gan materiālas, gan garīgas vērtības, kas ir svarīgas ikvienam potenciālajam vai esošajam patērētājam. LIDO ir draudzīgs uzņēmums kā vienam cilvēkam, tā arī ģimenei- jo īpaši. Tas ir viens no atraktīvākajiem sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem pasaulē un viena no iemīļotākajām atpūtas vietām Rīgā visai ģimenei. Atpūtas centru raksturo latviska vide, garšīgi un daudzveidīgi ēdieni, LIDO alus, ik vakara dzīvā mūzika, nacionālo svētku svinības ar krāšņām dekorācijām un koncertiem!…